USA - Kansas, 3 maanden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Elizabeth

Re: USA - Kansas, 3 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:48

Vind je het ook niet veel leuker aan deze kant van het water? :D Ik zag je verhaal over herten die de weg oplopen := Heb je daar ook moose (elanden) die de weg op lopen? Die zijn nog veel erger :oo De ogen reflecteren niet dus in het donker zie je ze vrijwel niet. En ze zijn ook zo slim om gewoon midden op de weg te gaan staan. Ze zeggen hier wel vaak dat ze gewoon ongelovelijk dom zijn. En als je zo'n grote kop ziet dan denk je dat ook meteen :+ Maar als je tegen zo'n dier aan rijdt heb je heel veel geluk als je het er levend van af brengt. Echt ongelovelijk..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 21:10

nope, geen elanden hier haha, alleen stomme domme herten :')
Ik wil trouwens HEEL graag naar Canada toe! Misschien iets voor volgend jaar ofzo. Ik begin namelijk te twijfelen of ik wel naar de kunstacedemie wil vanwege de slechte banen markt := Dus misschien dat ik even naar Israel ga naar een Kibuts en dan ga werken weer in NL en dan weer naar Amerika en dan Canada? Geen idee.... Ik wil blijven reizen, I love it!

Peer_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:33

Heb vandaag dit topic ontdekt en ik zou nu toch zelf wel erg graag weg willen naar america :=

En heel eerlijk.. Ik denk dat je Pluk (Lala) Jr. mee gaat nemen naar Nederland :o
En prachtige foto's ! Die rodeo foto's zijn ook echt onwijs mooie momenten en mooi scherp!
De palomino's zijn ook echt prachtig zeg jeetje, wat ben ik jaloers :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 22:58

Ik heb vandaag het "voorgelegd" en helaas vind mijn vader het onzin :+ Hij heeft ook een jaar in Israel gezeten en had een kat en had die ook moeten achterlaten daar (wel dat er voor gezorgd word) en vind dat ik me er ook maar over heen moet zetten :+

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:16

Even je profiel gecontroleerd.. Je bent 22 jaar: je mag dus gaan en staan waar je wilt "sorry paps :wave: " haha _O- Ik wil niet stoken.... O:) Ik begrijp helemaal dat je wilt blijven reizen en als je de mogelijkheid hebt om dat te doen moet je het zeker niet laten! Voor je het weet ben je gebonden aan NL door vaste baan, relatie? Huisje, boompje beestje.. Dan ga je niet zo snel meer voor zo lang! :+ Maar je bent nog jong dus wie weet wat er in de toekomst nog aan reizen op je ligt te wachten.. ;)

Prachtige foto's weer, die foto's van puk geweldig! <3
Die dat zo zo duivels kijkt is bijna eng }:) zou er bijna nachtmerries van krijgen... ;)
Veel plezier nog!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:51

Bloemetje87 schreef:
Even je profiel gecontroleerd.. Je bent 22 jaar: je mag dus gaan en staan waar je wilt "sorry paps :wave: " haha _O- Ik wil niet stoken.... O:) Ik begrijp helemaal dat je wilt blijven reizen en als je de mogelijkheid hebt om dat te doen moet je het zeker niet laten! Voor je het weet ben je gebonden aan NL door vaste baan, relatie? Huisje, boompje beestje.. Dan ga je niet zo snel meer voor zo lang! :+ Maar je bent nog jong dus wie weet wat er in de toekomst nog aan reizen op je ligt te wachten.. ;)

Het gaat over de poes meenemen he, niet over mogen reizen. :')
Dan begrijp ik vaders wel, helemaal als ze nog thuis woont. :P

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:12

Ow whahaha :+ oeps sorry foutjuh.........
Ik zal voortaan weer wat beter lezen en nadenken haha _O-

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:15

Denkt na..
:)* En als je Puk nou stiekem op je kamer pas uit je koffer laat komen?
Met een bordje op je deur "Verboden toegang" *D misschien moet wel je muziek hard zo dat ze het gemauw niet horen..? -O-

Peer_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:19

Gewoon meenemen, als ze er eenmaal is, wordt het wel heel moeilijk om nee te zeggen. (ik kan het weten <<) )
En je vader heeft het dan ook wel meegemaakt, maar had hij die kat ook niet liever meegenomen, nu heb je de mogelijkheid.. Als ik jou was zal ik even snel kijken wat er allemaal bij komt kijken en wat het kost. Als je een paar honderd euro kwijt bent is het misschien wel een beetje zonde. Okay ik stop wel met stoken... :o

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:33

wat een ernstige complottheorieën staan er hier weer op bokt :P

Een stille meelezer hier, al genietend van je foto's : 'Neem dat leuke ding alsjeblieft mee' , dat is toch niet te weerstaan :P ?

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 12:47

Maar TS wil blijven reizen..... en overal waar ze komt loopt wel een leuk poesje, hondje, veulentje....

En waar laat ze al die beesten als ze weer gaat reizen?? Hahaha bij haar ouders :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 15:44

:') Mijn ouders zitten nu ook opgescheept met Puk Sr. :') had haar graag meegenomen hoor :P maar ze is een schijtluis in een vreemde omgeving en een stresskip dus wou het haar niet aandoen :n Maar het is wel echt een dilema hoor, want hier op de boerderij worden ze niet oud, ze vinden 8 jaar al oud voor een farm-kat... Dusja := En Puk Jr. is zo onwijs leuk en lief, speels en weetikveel :')

Mijn vader vind het een goed idee om naar Israel te gaan :)) Hij heeft zelf een jaar in een kibuts gewoont, geen idee waar precies, maar lijkt me toch wel erg leuk om te doen! Weliswaar wel bikkelen vaak :j Als ik niet naar de kunstacedemie ga, ga ik denk ik toch echt naar Israel :j Zoals het er nu naar uit ziet houd ik nog wel genoeg geld over om een ticket naar israel te betalen :')

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:14

Of hij nou op 1 kat past of op 2................ :roll: :D

Ik ben ook in Israel geweest (Moshav Shilat, Israël) prachtig land! Buiten die plaats ook op veel andere plekken geweest. Ben benieuwd waar je dan naar toe gaat..., maar dan maak je vast nog een keer zo'n leuk topic! :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 16:18

Ik heb veel familie in Israel, oa in Tel-Aviv :P dus zal sowieso wel wat rondreizen. Wil wel eerst mijn rijbewijs hebben.... denk dat dat wel handig is :j

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:29

Ah oké :) daar natuurlijk ook ff met de pootjes in de zee geweest ;)
Ben je al eens eerder naar Israel geweest dan ivm familie?
Inderdaad handig, al rijden ze daar wel beetje eng als ik het me goed herinner... :+
Ik zou ook graag nog een keer terug gaan, mooi land! O.a. bij de klaagmuur geweest (erg indrukwekkend), in de dode zee geweest (wat is dat zout vies zeg haha) en op een kameel gereden (mijn voorkeur blijft toch bij paarden hahaha :') ). Ik werkte bij floroz: een bloemenwinkel, tijdens joodsnieuwjaar. Ik zat bij de eigenaren in huis en de oudste zoon heeft mij (en nog 2 klasgenoten van mij) toen mee genomen naar verschillende mooie plekken. Een reis die ik iig nooit meer zal vergeten! :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 16:31

Dat klinkt echt heel gaaf zeg! Hoe ben je daar terecht gekomen?
Ik ben helaas nog nooit in Israel geweest :n

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:37

Via mijn praktijk leraar: ik heb de middenkader opleiding bloem en interieur gedaan (voor eigen bloemenzaak), hij had nogal leuke contacten :D
De meeste leerlingen hadden een pest hekel aan die man.. Het was ook echt een botte klootz*k.. Maar stiekem met een klein goud hartje.. Hij zei waar het op stond, grof als het moest (kon niet iedereen hebben), maar ging voor zijn leerlingen door het vuur en deed erg zijn best om unieke kansen te bieden. Ik kon het wel met hem vinden, naast mijn studie kwam ik hem ook wel op beurzen enzo tegen, hadden wel wederzijds respect voor elkaar. Toen deze kans kwam mochten er 3 leerlingen gaan en ik was 1 van de gelukkigen! :D Was toen erg spannend, een half uur voor het vliegtuig vertrok wisten we nog niet zeker of we zouden gaan ivm bommen e.d... Arme ouders hebben 2 weken in flinke spanning gezeten... :D Maar mijn god wat een ervaring! Ik zou het zo weer doen, ik zou graag nog eens bij die familie langs gaan. De vader van de familie beschouwde ons echt als 3 dochters van hem, zo'n schat van een man/familie.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:34

Nog foto's ?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 21:15

Ik had mijn facebook album weer geupdatet, daar staan sowieso meer foto's als die ik in het topic laat zien :j :P

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:16

Ik heb geen facebook :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 21:18

goede reden om 1 aan te maken <<)

Ik ga even een nieuw topic maken van Puk Jr. :P

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:23

Hoe kan ik je vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:27

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:41

Renee, heb je even toegevoegd op FB. Kan ik nog meer van je foto's genieten :D

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:49

Hey Renee! We hebben nog een foto van je halster tegoed! O:) :))