Ik ben een persoon met heimwee! Ben in de voorjaarsvakantie naar Kaprun, Oostenrijk geweest . Iemand die daar ook is geweest?
DieL_Zor
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-12 20:54
Klinkt goed Cynthy Is je goggleface al wat minder? haha!
Volgens mij zijn er nog wel meer uit het topic naar Kaprun geweest Carlijn, maar het topic is een beetje dood
Laris, next time I'll go with you!
Tijd om weer indoor te gaan boarden...anders hou ik het niet meer uit. Zat van de week droomhuis gezocht te kijken, waren ze in Oostenrijk en toen kreeg ik toch weer een partij heimweh Heb zelf ook nog best een aantal leuke filmpjes met dat sleutelhangerfilmcameraatje. Ga van de week kijken of ik daar wat leuks van kan maken
Als ik de webcams zie van de besneeuwde bergen dan zou ik zo weer willen, maar het wordt inmiddels steeds groener en dan trekt het steeds minder mensen en wordt het steeds minder leuk. Volgend jaar maar weer!!
Mooie outfit ook! Valt op in de sneeuw dat is wel zo handig vind ik!! Waar was dit?
Fee_
Geplaatst: 02-04-12 21:48
Dit is in Gerlos, aan de zijkant op een rots naast de Isskogel.
DieL_Zor
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-12 21:49
Jij hebt ook veel gave foto's gemaakt Fee! Deze is ook tof
Mensen vinden het altijd raar als je rond deze tijd nog op wintersport gaat geloof ik . Maar zeker nu er afgelopen seizoen zoveel sneeuw is gevallen (en ondertussen nog steeds sneeuw valt) kan het nog prima. Die webcams zijn niet goed voor heimwee
Leuke foto! Ik zal kijken of ik ook nog een mooie foto heb haha
Fee_
Geplaatst: 02-04-12 21:58
Thanks, Diel!
Ik was echt jaloers op paps. Hij ging vorig weekend een lang weekend naar Val Thorens... Hij kwam echt poep bruin terug, heerlijk weer gehad en hij had ook nog eens lekkere sneeuw!