2 weken terug moest ik naar Rotterdam toe ( ik reis veel vaker op dat traject, m'n vriend woont er namelijk ) dus ik vol goeie moed te trein in, op Amersfoort nog even een ouder iemand geholpen met een loodzware koffer etc, allemaal prima. Rijden we Utrecht binnen, worden we afgekoppeld en wachten op dat wij vertrekken. We trekken op, en vervolgens na nog geen 100m valt de trein volledig uit. Dus iedereen zag je al kijken van 'Nou, wat is dit?' en jawel, na 10 minuten werd er omgeroepen dat de trein defect was en niet meer zou rijden. Afijn, dus wij werden die trein uitgezet, rijd er van het spoor ernaast NET een IC richting Rotterdam weg, wat dus voor gevolg had dat wij met z'n alle nog een dikke 30 minuten moesten staan wachten op de volgende IC richting Rotterdam. Werden we naar 4 sporen verder gestuurd ( heerlijk ) en de IC die binnen kwam rijden reed ook nog eens verkeerd om ( Den Haag voor, Rotterdam achter. Wat resulteerde in dat conducteuren ook niet wisten welke kant waarheen ging ) terwijl 't normaal andersom is. Bomvol die trein, en daar mochten wij met z'n alle bij.
Hulde aan de NS