Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

verstijnen schreef:1234 schreef:ik weet niet hoe dat met salaris zit. Denk dat het gewoon gestort kan worden, er zijn veel stagiaires die er maar korte periode werken, denk niet dat zij een bankpas van Curaçao hebben. Als je gaat werken heb je geloof ik wel werkvergunning nodig.
Kreeg jij geen stage vergoeding dan?

(je bedoelt Half pension denk k
)
ben ik helaas nog veel te jong voor 

Niet altijd even veilig ook geloof ik, hoorde ik van oud-klasgenoot die stage heeft gelopen en daar een huisje/kamer had
al verschilt het misschien per straat/gebied ook wel.
leuk!!
tenminste.... deze week gaan ze daar de selectie doen voor de stagiaires
Dus is nog ff afwachten!! 

onderzoek naar wilde dolfijnen. zo benieuwd!! 

Is echt mooi daar. Wel weer heel anders dan Curacao natuurlijk
Zit soms nogsteeds in de curacao-sfeer
tenminste, ik dacht bijv. van dan moeten we daar auto huren enzo, want anders komen we nergens, maar in Spanje is wél goed openbaar vervoer natuurlijk, daar denk ik dan in eerste instantie niet aan omdat ik Curacao gewend ben xD Dat heb k met meer dingen gehad
Net als dat k in Curacao echt nooit iets zomaar in de auto zou laten liggen als ik bijv. even boodschappen aan het doen ben ofzo, of ergens geparkeerd sta, dat had ik in het begin hier ook nog wel soms. Terwijl dat hier geen probleem is. 
En een auto moet je zeker huren. Ik werd al gek van het reizen met de bus terwijl ik vrij dichtbij stage woonde. Ik heb alleen ervaring met auto huren bij stageauto.net.
Dus heb derest van de sites niet goed bekeken. 
Tulandro schreef:Super gaaf 1234. Lijkt me een geweldige stage.
En A_nouk sunscape is toch all-inclusive? Dat zou ik persoonlijk op curaçao nooit doen. Je kunt er overal zo lekker eten en drinken. Het hotel is best goed hoor, daar is niets op aan te merken.

better safe than sorry als we daar op het eiland zonder geld zitten is ook zo sneu ghehehe...

Bij Ocean Encounters?
Zo happy met mn duikbrevet hihi maar hoop dan dat ze daar ook discover scuba diving doen, zodat mn vriendin ook een x kan duiken xD
lekker aan het werk nu k een week vakantie heb, heerlijk! Centjes sparen voor Spanje hahah. 
mijn duikbrevet heb k daar toen ook gehaald en ook discover scuba diving gedaan, erg leuk en goede begeleiding!