wat betreft douane stress. gewoon antwoorde geven ,meestal zijn ze heel aardig. Ze hebben alleen niet altijd gevoel voor humor, dus geen flauwe grapjes maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HCRanch schreef:Douraque, ik weet wel 2 motels in Fort lauderdale met een keuken, of wil je echt perse naar Miami?
wat betreft douane stress. gewoon antwoorde geven ,meestal zijn ze heel aardig. Ze hebben alleen niet altijd gevoel voor humor, dus geen flauwe grapjes maken
Citaat:Wij zitten even met een probleem. Al weken geleden hebben wij beide onze ESTA aangevraagd.
Ook beide application numbers opgeschreven en toegang gekregen.
Nu gaan we morgen weg en wou ik even kijken of we ook nog iets uit konden printen vanaf de esta site.
Als ik mijn aanvraag opvraag krijg ik alleen maar weer de vakjes waarbij ik alles in moet vullen. Dus niet te 'toegelaten' die ik eerder kreeg en uit kon printen.
Vriendin van mij krijgt echter het bericht: Application not found. Niet wanneer we haar application nummer invoeren en ook niet als we het application
number op proberen te vragen via haar naam en gegevens. We weten wel zeker dat namen en alles goed is ingevuld toentertijd. Alles 78x gecheckt.
Wat is nu wijsheid? Opnieuw aanvragen? We vliegen al morgen om kwart over 1. Of vertrouwen dat het toch nog ergens goed in het systeem staat?
Justy schreef:Hawaii lijkt me heel gaafIk ga mijn laatste 5 dagen hier naar een vriendin in Utah, ben ik ook heel benieuwd naar! Vorige week lag er nog sneeuw, een schril contrast met de droge hitte hier!
Ik ben hier vandaag al 4 weken, de tijd gaat ongelooflijk hard. Ondertussen al twee wildfires, water shortage en een ratelslang in mijn garage ervaren
Lovely schreef:Je krijgt in het vliegtuig alleen nog een formuliertje voor de douane maar zonder Esta kom je het vliegtuig niet meer in.Bel anders even met de airline, er zijn ook nog formuliertjes die je in het vliegtuig kan invullen.
Lovely schreef:Seattle, StLouis, is er een speciale reden dat je die twee plaatsen aandoet?
Katja schreef:Lovely schreef:Je krijgt in het vliegtuig alleen nog een formuliertje voor de douane maar zonder Esta kom je het vliegtuig niet meer in.Bel anders even met de airline, er zijn ook nog formuliertjes die je in het vliegtuig kan invullen.
Je moet met je paspoortnummer ook je Esta kunnen vinden misschien kun je dat even proberen?