Wintersport 2010/2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:10

Ik ga 16 feb naar Oostenrijk dus ik heb nog dik een maand hopen dat er dan wel wat ligt anders word ik echt GEKKK!!!
Dan blijf ik echt thuis en neem ik echt een maand abbo in snowworld of uithof. :\

Anneert

Re: Wintersport 2010/2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:15

Ja, ik ga over ruim 3 weken, dus hoop ook dat het weer veranderd!
Mijn vriend heeft al gezegd dat ie anders wel een nieuwe vakantie betaald, wat later in het jaar, als er zeker sneeuw ligt, want ik heb daar na deze vakantie geen geld meer voor (of ja, heb ik wel maar wil ik liever ergens anders aan uitgeven)

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:35

miccamaaike schreef:
de weersvoorspellingen zijn niet echt geweldig in de alpen... nou ja wel een hoop zon, maar ik zie liever dat het de komende weken even flink sneeuwt!
Voor wie weg gaan, veeel plezier!

Elcke, thanks voor de tip, ik haat sleepliften...

deze was echt dodelijk, maar ik kan ook bevooroordeeld zijn, want ik hou ook niet zo van sleepliften ;)
deze moet je dus zeker overslaan al stond er wel een hele aardige meneer bij de lif.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:06

elcke schreef:
miccamaaike schreef:
de weersvoorspellingen zijn niet echt geweldig in de alpen... nou ja wel een hoop zon, maar ik zie liever dat het de komende weken even flink sneeuwt!
Voor wie weg gaan, veeel plezier!

Elcke, thanks voor de tip, ik haat sleepliften...

deze was echt dodelijk, maar ik kan ook bevooroordeeld zijn, want ik hou ook niet zo van sleepliften ;)
deze moet je dus zeker overslaan al stond er wel een hele aardige meneer bij de lif.

Ik zal t onthouden! Overleef t wel maar zit liever :)

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 00:39

Wij vertrekken morgenvroeg naar winterberg waar we het moeten gaan doen met sneeuwkanonnen wss :P Erg balen, maar we komen de dagen vast wel door :)

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 00:44

MissAnnemijn schreef:
Wij vertrekken morgenvroeg naar winterberg waar we het moeten gaan doen met sneeuwkanonnen wss :P Erg balen, maar we komen de dagen vast wel door :)

Wij zijn ook geweest van 24 t/m 31 december, super veel sneeuw echt tof! Zit je in de Brabander of ...?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:36

Oke ik heb even hulp nodig :P
mijn nieuwe witte protest broek

http://img820.imageshack.us/img820/8730/dscf6209k.jpg

Maar ik kan hem tot vandaag terug brengen naar de winkel. ik twijfel ook een beetje..
het lijkt net alsof ik een piemeltje heb! sluit voor niet echt mooi aan daar..

Kan hem vandaag terug brengen en dan nog 3 maandjes internet afspeuren..

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:52

Hmm ja lastig zie wel wat je bedoelt voor de rest vind ik hem wel mooi staan!
Mijne lijkt er een beetje op ik heb alleen meer zakken.

Maar zit hij niet om je benen iets te strak waardoor hij iets trekt?
Aan de andere kant als je bezig bent zal het denk niet eens opvallen.

Maar als je echt twijfelt zou ik hem terug brengen en denk er nog een keer overna.
Ik weet altijd als hij dan in me hoofd blijft zitten ga ik toch weer terug. :')
Of je kan de naam van de broek opschrijven die op het label staat mocht je hem dan toch uit eindelijk nog willen en hij hangt niet meer in de winkel kan je die naam gewoon invullen bij google en via internet bestellen. :')

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:55

haha daar dacht ik dus ook aan! heb alles al opgeschreven enzo. Maar ik ga ook pas over 3 maanden, tegen die tijd zullen er heus nog wel mensen broeken verkopen via marktplaats ofzo!

En het is maatje 38, maat 40 was echt veelste groot! en ik heb vrij korte & stevige benen, is altijd wel lastig! In de winkel gelijk met ski schoenen gepast, dan is de broek ook niet te lang.
Dit is trouwens ook mijn nieuwe falcon ski jas :D

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:05

Ow oke ja dan moet je die wel hebben. :D
Ik had ook zo veel problemen met broeken.

En mooie jas!

Ik ben ook zo'n twijfelkont nu.
Ik had ski schoenen gekocht maar 1 keer aangehad ik had naar duijvenstein gebeld (vanwege de tip hier) en mag ze terug brengen voor een bepaald bedrag en dan voor iets anders besteden.
Maar nu is net dat snowboard wat ik wilde in de aanbieding maar ik wilde nog geen board kopen omdat ik in oosterijk eerst wil kijken.
Ben zo bang dat ik daar iets veel leukers tegenkom. :\
Dilemma. :roll:

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:08

Mijn tip :D haha! super fijn dat je ze terug mag brengen! goede service.

Ja nou.. ik heb dus witte skihandschoenen.. en een donkere jas. dus ik dacht.. kan die witte broek mooi bij :') best erg

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:25

Ik heb zaterdag mijn broek weggebracht zodat ie korter gemaakt kon worden. Heb een hele grote maat broek maar hij was echt veels te lang, heb nogal een moeilijk figuur.

En toch maar een skibril gekocht. Wilde het eigenlijk niet, maar vorig maar met een gewone zonnebril werkte ook niet goed en mijn nieuwe zonnebril was iets te duur om mee te vallen ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:33

Ik ga vrijdag richting zermatt. Voorspellingen zijn goed, verse sneeuw de komende dagen, alleen wel heel koud.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:34

Marije__ schreef:
Mijn tip :D haha! super fijn dat je ze terug mag brengen! goede service.

Ja nou.. ik heb dus witte skihandschoenen.. en een donkere jas. dus ik dacht.. kan die witte broek mooi bij :') best erg

Ow kan je na gaan haha maar het is dus gelukt! *\o/*

Dat heb ik ook altijd maar als ik nu zien hoe zwart mijn witte handschoentjes zijn. :=
Vraag ik me af hoe wit een broek dan zou blijven.
Ik wilde namelijk eerst ook een witte maar heb hem nu in het zwart.
Terwijl ik wit ook nog super mooi vind hoor dat was mijn eerste keus. :+:

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:43

In Zermatt is t altijd koud volgens mij Lielle :P
Voor mij duurt t nog even, 26 feb gaan we pas..Volgens sneeuwhoogte.nl ligt er 135m. sneeuw dus daar mag ook nog wel wat bij komen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:45

nou, de afgelopen weken was het maar een paar graden onder 0, dat is ook weer niet alles.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:45

Pfoe dat valt tegen inderdaad, laatste keer dat wij er waren paar jaar terug was t boven -30..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:16

Ik ben terug van de wintersport -O- Gelukkig is iedereen heel gebleven.
Sneeuw was erg goed te doen en we hebben drie dagen een zonnetje gehad. Tweede dag naar de gletsjer in hintertux geweest en het was op de top -11 met een megakoude wind :brr:

Al met al geslaagd en op naar Flaine in maart :D

cyn23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:42

zaterdag gaan wij naar oosterijk

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:11

Nog 32 dagen, dan ben ik 'ziek' en dan op naar Gerlos! *\o/*
Schiet al aardig op. :D

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:49

Nou vakantie naar Kirchberg staat nu echt vast (4 tot 13 maart). Nu ben ik alleen benieuwd of er hier veel snowboarders zijn die polsbescherming gebruiken.... Ik heb vorig jaar de handschoenen (burton geloof ik) met bescherming van mijn nichtje kunnen lenen en die vond ik wel heel fijn maar die zijn geloof 80 euro!!! Vind ik een beetje veel om eerlijk te zijn.
Zijn er nog andere merken/alternatieven??

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:15

Mooi dat het geslaagd was Mootje :D

@Angelkissss ik heb ook van dat soort handschoenen, die waren ergens rond 35 euro. Ze zijn iets minder beschermend dan de duurdere, maar alle beetjes zijn meegenomen :) Ik weet uit m'n hoofd niet welk merk het is maar dat kan ik zo wel even voor je opzoeken.

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:24

Alshet niet teveel moeite is om op te zoeken hoor ik graag het merk van je handschoenen.
Heb ook al en beetje zitten zoeken nu op internet en ik zag van het merk ziens (of zo iets) en barts ook al handschoenen met bescherming die iets minder duur zijn. Maar hoor graag ervaringsverhalen :o voor ik ze aanschaf.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:03

Jooon schreef:
MissAnnemijn schreef:

Wij zijn ook geweest van 24 t/m 31 december, super veel sneeuw echt tof! Zit je in de Brabander of ...?

Nee in een hotel in Meeback, 15 km ervanaf ofzo. Er ligt nu amper echte sneeuw nog, maar het is wel goed te doen hier :)

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:00

Angelkisssss schreef:
Alshet niet teveel moeite is om op te zoeken hoor ik graag het merk van je handschoenen.
Heb ook al en beetje zitten zoeken nu op internet en ik zag van het merk ziens (of zo iets) en barts ook al handschoenen met bescherming die iets minder duur zijn. Maar hoor graag ervaringsverhalen :o voor ik ze aanschaf.

Ik heb net even gekeken, ze zijn van Thinsulate zelf. Heb ze vorig jaar gekocht bij de Sport2000. Ik vind het fijne handschoenen, alleen zitten er al een aantal scheurtjes in :7 Ze zijn niet erg stevig dus (want zo raar doe ik niet met die dingen :+ )
De bescherming erin vind ik wel fijn :j geeft toch een veiliger gevoel. Ik zou alleen dus kijken naar een ander merk..