Dan blijf ik echt thuis en neem ik echt een maand abbo in snowworld of uithof.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:de weersvoorspellingen zijn niet echt geweldig in de alpen... nou ja wel een hoop zon, maar ik zie liever dat het de komende weken even flink sneeuwt!
Voor wie weg gaan, veeel plezier!
Elcke, thanks voor de tip, ik haat sleepliften...
elcke schreef:miccamaaike schreef:de weersvoorspellingen zijn niet echt geweldig in de alpen... nou ja wel een hoop zon, maar ik zie liever dat het de komende weken even flink sneeuwt!
Voor wie weg gaan, veeel plezier!
Elcke, thanks voor de tip, ik haat sleepliften...
deze was echt dodelijk, maar ik kan ook bevooroordeeld zijn, want ik hou ook niet zo van sleepliften
deze moet je dus zeker overslaan al stond er wel een hele aardige meneer bij de lif.
Marije__ schreef:Mijn tiphaha! super fijn dat je ze terug mag brengen! goede service.
Ja nou.. ik heb dus witte skihandschoenen.. en een donkere jas. dus ik dacht.. kan die witte broek mooi bijbest erg
Jooon schreef:MissAnnemijn schreef:Wij vertrekken morgenvroeg naar winterberg waar we het moeten gaan doen met sneeuwkanonnen wssErg balen, maar we komen de dagen vast wel door
Wij zijn ook geweest van 24 t/m 31 december, super veel sneeuw echt tof! Zit je in de Brabander of ...?
Angelkisssss schreef:Alshet niet teveel moeite is om op te zoeken hoor ik graag het merk van je handschoenen.
Heb ook al en beetje zitten zoeken nu op internet en ik zag van het merk ziens (of zo iets) en barts ook al handschoenen met bescherming die iets minder duur zijn. Maar hoor graag ervaringsverhalenvoor ik ze aanschaf.