Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floridian schreef:..anyway...ik ben nu al weer wakker. Gisteravond zijn we rond 10 uur naar bed gegaan en heb als een blok geslapen. Voel me nu wat 'zweverig' en ik ga zo nog ff op de bank een tukkie doen (het is nu 6 uur). Was om 05.15 uur wakker, omdat ik moest plassen en daarna niet meer kon slapen....Ik wil terug! Het liefst vandaag nog. Ik mis het zwembad, de tuin, de krekels, de warmte, de vochtigheid, de ruimte, de hobbywinkels...Tja, nog 52 weken of zo tot de volgende vakantie. En dan niet eens meer in de USA... S N I K ! Iemand hier nog een koffersjouwer nodig, of een gids?!
Mariet schreef:Ik ben net terug van 3 maanden USA! Heb het er ontzettend naar m'n zin gehad en denk er eerlijk over na om te gaan emigreren!
Katja schreef:Nog 91
Wat raar dat je zo vroeg wakker was Floridian je bent toch vanuit het westen gekomen
balance schreef:Jetlag? Neem melatonine (elke twee uur en bij opstijgen en landen) in de vorm van no-jetlag, hier te koop bij de homeopatische winkels. In NL misschien ook wel te koop. Mij helpt het in elk geval en dat hoor ik van meerdere mensen.
Floridian schreef:Dat tot laat wakker blijven is dan wel weer logischDat hebben we altijd. Op de heenweg nl. vertrokken we om 10 uur s'ochtends naar Londen Gatwick, om 13.00 uur richting Orlando. Daar kwamen we begin van de avond aan. Je kunt daarna zo je bed in schuiven en de volgende ochtend gewoon lekker laat wakker (rond 9 uur s'ochtends of zo). Terug ga je s'avonds weg, je slaapt niet in het vliegtuig (wij tenminste niet, lukt niet), en als je thuis komt rond het middaguur, ben je gebroken...
Gisteravond, ehm, nacht, werd ik pas om 2.30 uur een beetje moe, daarvoor kon ik gewoonweg niet in slaap komen. Dus ik neem vanavond even een hulpmiddeltje in...