Ik hoorde idd ook dat er al een vliegveld is. Zal vast niet zo heel lang meer duren voordat je ook rechtstreeks op Alanya kunt vliegen.
Ju, het ligt niet aan Alanya, want mijn mannetje komt uit Marmaris. Hij is nu idd hier, we hebben eerst 2,5 jaar daar gewoond en zijn nu 1,5 jaar in Nederland. Visum gedoe is niet makkelijk idd, strenge eisen, maar als je er aan kunt voldoen, dan is er geen probleem. Voor ons is het vrij makkelijk gegaan gelukkig.
Zoo het is alweer 5 uur, dus vandaag is ook alweer bijna voorbij! Nog 2 dagen!!
ikkuh15
Geplaatst: 29-07-09 17:05
En lees net via dutchtalk.info dat sinds 14 juli het een internationaal vliegveld is geworden. Moeten nog wel wat aanpassingen worden gedaan om alle boeingen te kunnen laten landen maar misschien voor volgende zomer. Zal heel wat tijd schelen.
_Nathalie_, gewoon lekker gaan, het is zonde van je geld als je dit laat schieten. En het is net wat je zegt, je moeder heeft er niets aan als je thuis blijft.
Ik wist niet dat er ook een vliegveld in Alanya is. Zou wel makkelijk zijn voor toeristen om daar te landen.
_Tamara
Geplaatst: 29-07-09 18:02
Nadir schreef:
_Tamara schreef:
Als het maar schoon is ja. Voor eten kan je nog buiten de deur gaan kijken.
Precies. Alleen een beetje zonde van je geld als je All Inclusive gaat.
Ja dat is zo.. Dan maar goed veel drinken, heb je 't er ook uit.
Wbt die beoordelingen op internet.. Ik vind het echt onzin allemaal. Toen ik in een hotel werkte, las ik echt de raarste dingen! Zelfs één keer mijn naam gezien, wat voelde ik me rot! Sloeg allemaal nergens op. En daarbij, mensen die positief zijn plaatsen vaak niks, en mensen die negatief zijn vinden dat de hele wereld dat moet weten.
Eerste jaar hoop negatieve dingen gelezen en top vakantie gehad! 2e jaar hoop goede reactie's en dat was echt slecht. Heel onhygienisch vooral. Glazen werden alleen met koud water af gespoelt. Ik drink geen alcohol. Maar elke frisdrank die ik nam smaakte er wel naar bah! Slecht eten ook!
wij plaatsen altijd een reactie op zoover zowel positief als negatief!
Idd je weet het nooit. Daarbij heb ik ook wel eens meegemaakt dat een hotel midden in het seizoen van bedrijfsleiders wisselde en toen ineens alles verandert werd. Dan heb je er ook niks aan.
Een hotel hebben is echt moeilijk, je kunt het niet iedereen naar zijn zin maken. Zo hadden wij 2 x in de week bingo met het animatieteam. Nederlanders klaagde erover, Engelsen vroegen zelfs of het niet elke dag kon. Tja. Mensen verschillen veelste veel. Ik ben bijv al héél snel tevreden, en daarom ga ik ook niet van die beoordelingen af, omdat ik niet zo'n zeikerd ben.
ik ben ook geen zeikerd, als het eten maar goed is. En alles goed schoon is! En het gewoon gezellig is! zo hadden we vorig jaar een disco op het resort. Waar 10 man stond elke avond.
Wij hebben ook een discotheek in 't hotel, ben erg benieuwd. Wij zijn niet zon stappers, maar wil toch wel een keertje gaan kijken in Alanya.
Als het maar schoon is idd! En ook daar ben ik niet zon zeikerd mee. Vorig jaar zaten we in een hotel waar wat kalk aan de kraan zat etc. Maar we hadden ook maar 380 euro per persoon betaald voor 8 dagen all in. Tja dan vind ik het allemaal prima, zolang mijn bed schoon is, en de borden & glazen, en het zwembad. Er liepen nergens vieze beesten ofzo. Maar dingen als kalk en roest, tja kan gebeuren. Ok als ik dit nu weer ga zien dan ben ik wel wat negatiever, aangezien we nu zon beetje het driedubbele hebben betaald per persoon. Maar ook over het hotel van vorig jaar zie je veel slechte beoordelingen. Jammer. Want verder is het een prima hotel, heel gezellig! Veel mensen willen voor een duppie op de eerste rang.
ik betaalde vorig jaar 420, voor 11 dagen all-in met alles erop en eraan en dat hotel was 3 sterren maar kon makkelijk door voor 4 sterren
(alanya)
dit jaar ga ik naar bodrum,nog nooit daar geweest dus mij benieuwen
Twaalf
Geplaatst: 29-07-09 18:37
Ik geloof ook niet alle internetrecensies van hotels. Er stonden hele negatieve reacties over hotel van vorig jaar (op Malta) en het hotel was hartstikke goed en netjes! Deze keer stonden er juist positieve reacties op en we ervaarden het hotel wat minder positief Ik heb ook een recensie geplaatst op Zoover over hotel van deze keer
Nou idd, voor dat geld mag je wel wat verwachten Nathalie En veel sterkte en beterschap met je moeder
De naam komt me wel bekend voor, maarja, dit wordt mijn eerste keer in Alanya dus kan je verder niet helpen.
Wij hebben 1000 euro per persoon betaald 11 dagen uai. Had wel goedkoper gekunt, we hebben pas 3 weken geleden geboekt en toen was er veel aantrekkelijks te boeken maarja, vriendlief wilde perse naar dit hotel en ik vind het prima. Gaat 'ie weer een middelbareschoolvriendje terugzien na zoveel jaar, vind 't wel leuk voor hem!
Nadir
Geplaatst: 30-07-09 08:16
L_iek schreef:
Het is nu trouwens wel gruwelijk warm daar toch
Klopt, lekker toch?
ju1982
Geplaatst: 30-07-09 08:34
Als je voor vakantie gaat is het heerlijk met zulk weer.....Maar kan me voorstellen als je daar woont en gewoon moet werken wat minder is.....
Ach, die mensen weten niet beter. Zij passen zich aan de temperatuur aan en hebben niet zoveel haast als wij hier in Nederland. Het leven is daar heel anders. In huis hebben ze airco of ventilatoren, dus dat is goed uit te houden. Werken is zwaar ja, vooral als je een stratenmaker oid bent. Gelukkig kun je dan wel vaak 's avonds werken als in ieder geval de zon niet fel op je kop schijnt.
ju1982
Geplaatst: 30-07-09 08:57
Ja klopt......bij ons nederlanders gaat en moet alles snelsnelsnel en veelveelveel
Nou als je daar werkt dan wordt je ook wel opgejaagd hoor. Tenminste, bij 2 van de 3 bazen waar ik voor heb gewerkt wel, nog érger als hier in NL. Maar je went idd aan het warme weer. En airco is onmisbaar in huis. De bouwvakkers (stratenmakers etc) werkten in Marmaris ook niet in het hoogseizoen. Hun werkseizoen liep van oktober t/m april-mei en daarna hadden ze vakantie.
Je moet daar ook keihard werken inderdaad, zo bedoelde ik het niet. Dat is relaxed, zo'n lange vakantie. Ik heb ze in juni nog wel zien werken, overdag in de hitte een tunnel graven...
Nathalie
Geplaatst: 30-07-09 10:20
Brr lijkt me verschrikkelijk idd. In Marmaris wordt er ook niet gewerkt aan wegen/gebouwen ivm de toeristen natuurlijk. Dat scheelt misschien ook.
Ik snap dat je niet bedoelde dat ze niet hard werken, maar dat je bedoelde dat turken niet zo opgejaagd zijn als Nederlanders. Maar is mij toch erg tegengevallen. Nu had ik wel een eikel van een baas en zullen ze vast niet allemaal zo zijn, maar heel veel wel.
Nog 2 nachtjes slapen! Ik heb nog nooit zoveel zin gehad. Ben echt toe aan vakantie...
Dat zou kunnen ja, dit ging om een tunnel buiten Antalya.
Oh oké, ik bedoelde wel zoiets ja. Ik heb het idee dat er hier meer van je verwacht wordt. Maar dat kan ik ook mis hebben. Eikels van bazen heb helaas je overal haha.
Nog 2 nachtjes, lekker!!! Ik ben ook echt toe aan vakantie, nog 2 weken wachten!