Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Ohh Lefkas heeft een bijzonder plekje bij mij, echt magisch vond ik het daar.
Ik ben weer terug van Kos. Ik heb een topvakantie gehad, dat zonder meer maar vond ik Kos heel mooi/bijzonder etc. nee. Het was wel heerlijk dus als ik nog een keer verder niets wil, kan ik zo daarheen.
Nu ben ik aan het loeren voor september maar ik wil heel graag vliegen vanaf rotterdam en dan is de keuze beperkt. Ben ik erg als ik zeg dat ik denk dat Kreta niks is? Ik ben er nooit geweest namelijk maar laat me leiden door de Chersonissos toestanden. Hier zitten vast ervaringsdeskundigen die het me kunnen vertellen!
Skessa_ schreef:Ik ben nog nooit op Kreta geweest, maar in September is het zuip seizoen ook sowieso al wel afgelopen. Dus dan zou ik me er sowieso niet zo druk om maken.
daffodil schreef:Ohh Lefkas heeft een bijzonder plekje bij mij, echt magisch vond ik het daar.
Ik ben weer terug van Kos. Ik heb een topvakantie gehad, dat zonder meer maar vond ik Kos heel mooi/bijzonder etc. nee. Het was wel heerlijk dus als ik nog een keer verder niets wil, kan ik zo daarheen.
Nu ben ik aan het loeren voor september maar ik wil heel graag vliegen vanaf rotterdam en dan is de keuze beperkt. Ben ik erg als ik zeg dat ik denk dat Kreta niks is? Ik ben er nooit geweest namelijk maar laat me leiden door de Chersonissos toestanden. Hier zitten vast ervaringsdeskundigen die het me kunnen vertellen!
Albertina71 schreef:Ons huis staat in een boerendorp in Zuid-Kreta met twee mezedopoleio's (café's waar je kleine gerechtjes bij een alcoholisch drankje krijgt).
Daar kom je eerder een dronken boer of herder tegen, dan dronken jongelui
In Juli en Augustus komen veel Grieken naar hun vakantiehuis op Kreta. Dan is het veel drukker op het eiland en ook ons dorp, en wordt er echt veel georganiseerd. Bijvoorbeeld het Matala Beach Festival, concerten, dorpsfeesten, maar ook bruiloften en doopfeesten worden vaak in juli en augustus gehouden omdat familie dan ook op het eiland is.
daffodil schreef:Ik ben aan het rondkijken voor Kreta maarrrrr....mijn zus kwam vandaag met de melding dat mijn zwager voor werk naar Las Vegas moet begin december en laat dat nou mijn allergrootste liefde zijn! Dus ik ga wel even goed kijken want beiden gaat m niet worden hahaha en ik weet ook niet of mijn vriend staat te springen voor Las Vegas. Hij is er nog nooit geweest maar ik heb gedreigd dat ik dan door Elvis getrouwd wil worden![]()
![]()
![]()
![]()