Maar valt dus wel mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Skessa_ schreef:Toen ik zei Rhodos, werd ik gelijk afgebrand dat dat saai zou zijn.
Maar valt dus wel mee?
Haha als ik het hier zo lees heb ik ook best wat dingen gemist geloof ik
Jaren geleden geweest, maar wij vonden het dus ook een van de saaiere eilanden
Bonnelover schreef:Elk gedeelte van Griekenland heeft zo zijn charme. Zijn op best wel plaatsen geweest. En ook meerdere plekken een aantal keer. En overal vind je wel weer iets. Maar de Griekse mentaliteit, eten, cultuur en zon is toch wel het belangrijkste voor mij om steeds weer terug te keren. Afgelopen maart in Egypte geweest. De Rode zee was schitterend om te duiken. Maar de rest viel, voor ons, erg tegen. Dus blij dat ik weer naar Griekenland mag.
Muronia schreef:Nyaleti hoe gaat het daar? Nog leuke tips voor ons?
Hier is het de laatste dingen voorbereiden voor de achterblijvers die mijn veestapel onder hun hoede nemen komende week en dan vertrekken we vanavond richting Eindhoven. Daar hebben we een hotelletje voor de nacht omdat het anders midden in de nacht vertrekken zou worden en als alles goed is, vliegen we morgenochtend om half 8.
Electra63 schreef:Ik ga nu begin oktober met mijn dochters naar Portugal, vind ik leuk, maar liever had ik naar Griekenland gegaan.
Fitzroy schreef:Electra63 schreef:Ik ga nu begin oktober met mijn dochters naar Portugal, vind ik leuk, maar liever had ik naar Griekenland gegaan.
Dat herken ik zo. Mijn vader woont een groot deel van het jaar in Portugal maar wat mij betreft haalt dat het qua sfeer niet bij Griekenland. Maar Portugal is wel goedkoper.
Electra63 schreef:Bonnelover schreef:Net voor eind januari een weekje Cyprus geboekt. Gaan in september eerst naar Pelleponessos. Maar deze ook alvast geboekt
Ik ben benieuwd hoe de temperatuur dan is.
Ik wil februari naar de zon, maar ik denk dat het dan Tenerife wordt.
Nyaleti schreef:Fijna vlucht Muronia!
Het is hier vooral heel warm, gisteren 34°![]()
Dus de tip: smeren, smeren, smeren! Je verbrand echt snel.
Ik ben heel blij dat we aan deze kant van het eiland zitten, er staat aan zee een heerlijk windje.
Vandaag gaan we naar Lindos en een rondje touren met de autoeindelijk wat meer zien van het eiland.