Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Waarom slepen jullie reguliere dingen mee zoals paracetamol / asperine? Die kun je toch gewoon in de winkel halen als je daar bent?
Neem nooit wat mee zelfs geen vitaminepil. Veel te bang om voor crimineel aan te worden gezien
Keet schreef:Ik neem zaken als paracetemol e.d altijd mee in de orginele verpakking voor de zekerheid. Staan alle gebruikte stoffen op
Fitzroy schreef:Wij besteden daar altijd lange tijd in een CVS en nemen dan slaappillen, neusspray, pijnstillers, vitaminepillen enz mee naar huis voor een jaar.
Is daar allemaal veel goedkoper en je kunt veel meer vrij verkrijgen wat hier op recept moet.
Selka schreef:Waarom slepen jullie reguliere dingen mee zoals paracetamol / asperine? Die kun je toch gewoon in de winkel halen als je daar bent?
Neem nooit wat mee zelfs geen vitaminepil. Veel te bang om voor crimineel aan te worden gezien
Selka schreef:huh Mavelle? Wat stop je er dan al in? Die van mij gaat die avond van te voren pas vol en op de ochtend van vertrek pas de toiletartikelen.
xFioon schreef:Ja. Ik denk dat je je kind er ook niet blij mee maakt om de hele dag van hot naar her gesleept te worden, overstappen, lang in vliegtuig.
En je mede passagiers al helemaal niet.
Kind krijgt toch niks mee van die reis, maak die gewoon als ze wat ouder zijn en nu met de auto naar Frankrijk