Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eponine schreef:Wij landen dit jaar in Calgary en moeten eerst langs een outdoor zaak, voor wat kampeerspulletjes.
Dus wie kan ons zeggen waar we de bewuste zaak met beren kunnen vinden?
Wij reizen ook met Air Transat, dit was een half jaar geleden de goedkoopste met rechtstreekse vluchten..maar als ik jullie zo hoor, wordt het 10 uur afzien?
Mijn vriend is ruim 2 meter lang, ik houd mijn hart al vast, wij hebben geen stoel reservatie enz...
eponine schreef:We hebben zojuist de stoelen gereserveerd....kostte wel wat maar dan heeft ie zeker ruimte voor zijn lange stelten!
Morgen nog even navragen of die 10 kg die je extra mag meenemen dan ook in een aparte koffer mag( zal wel niet..) of dat we nog nog steed maar 1 koffer pp mogen meenemen + + kampeertas.
Alweer een stukkie dichterbij de vakantie
AirTransat.nl schreef:Tenzij anders vermeld, er geldt geen beperking wat betreft het aantal stuks bagage dat mag worden ingecheckt. De beperking is van toepassing op het totale gewicht van uw bagage. Het totaal mag niet groter zijn dan het gewicht vermeld in de linker kolom, afhankelijk van land van vertrek en aankomst. Bovendien mogen de totale afmetingen van ieder ingecheckt voorwerp niet groter zijn dan 158 cm en het gewicht moet onder 32 kg blijven.
Chris schreef:Ik heb een reisgenootje gevondenEen goede vriendin van me gaat voor 90% zeker met me mee, supertof. Ben nu echt al een beetje begonnen met de oriënterende fase. Uitzoeken hoeveel geld we nodig hebben, waar we heen willen. Zoals het er nu uit ziet gaan we in april weg en kunnen we misschien nog wel een weekje wintersport meepakken
Ik begin er steeds meer zin in te krijgen.