Ik had al over het drama in spanje gelezen met water op rantsoen en extreme hitte nu al. En meren in italie die aardig droog staan al

Het gras groeit ook echt als een idioot.

Het is weer grootdeels kort, voor meeste, zijkant ook. Achter stukjes nog niet ivm de stroomkabel die daar vanmiddag heeft gelegen. Gv heeft zich na de schors zakken slepen gestort met de frees en spade op het eerste stukje moestuin bruikbaar maken. Dat is nu aardig zover dat ik de aardappelen kan poten van de week.

Weer een stapje verder gekomen. Schors stuk bijna klaar, nu weer de zakken die meewaren op. De volgende keer de laatste 11 zakken erop voor het achterste stuk waarvan het iets breder moet op een wat vlakker stuk voor oa het zitje. Oude dame heeft goed meegeholpen,
De rabarber bloeit al, net als veel andere bomen en struikjes. En we hebben wat vogelnestjes gespot in een van de houtwallen.

Project wasmachine, helaas helaas, de hulpstukken passen wel maarvertikken om waterdicht te worden.

Daarnaast is de keukentafel met stoelen naar boven en mijn eigen keukentafel met stoelen in de keuken. Een stuk lichter nu.

Gv en bezoek zijn net weg, helaas toch vanavond al ipv morgenvroeg. Maar het bezoek moest vroeger thuis zijn morgen dan gepland. Jammer maar niets aan te doen.
En verrassing

Maar dat is dus opgelost

Nou eerlijk gezegd hoe ik er over dacht maar dat verkoop op zich geen probleem is. De prijs waren we snel overeen ook. Dat is een groot deel van mijn boomschors. Ze gaan nu uitvissen hoe ze dat ding het beste van zijn plek krijgen en op haar terrein. Haar zoons gaan er blij mee zijn. Het gaat een soort van vriendenhok/mancave worden geloof ik. En ze hopen hem heel rap van zijn plek te krijgen ook. Mooi
En heel grappig, het bezoek is gister een stuk gaan wandelen de andere kant op en kwam tegen een paartje vossen redelijk dichtbij op het terrein van een leegstaand huis. Maar ook een zwemmende bever (lijkt het wel gezien de maat van bijna een meter weer

Simpele zitje.

Mijn oude dubbeldoel peer

De rabarber in knop, nog niet eerder zo n enorme knoeperd van een plant gezien

Moestuin stukje

En wat bloesems