Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessie schreef:Onze vlucht naar Milaan staat nog voor eind juli. Wilde kijken of ik het een dag kon verplaatsen, zou je alleen het verschil in ticket betalen. Alleen het ticket dat we voor 100 euro p.p. retour met KLM hebben geboekt is nu.. 1100 euro! Dus laat die wijziging maar, ze willen in ieder geval geen extra mensen meer in dat toestel
germie schreef:Maar in een rolstoel zitten om te doen of je niet kunt lopen, dat zou ik echt nooit doen.
Appeltje_1 schreef:Ik vlieg morgen naar Hongarije. Benieuwd hoe de rijen gaan zijn... We zijn er iig 4 uur van te voren. En in de sportgroep van mijn moeder zit een directeur/manager van Schiphol die ons alle trucjes heeft verteld om zeker niet het vliegtuig te missen. Dit zijn overigens trucjes die gewoon helemaal oké zijn en mogen, alleen nog bijna niemand weet het
Appeltje_1 schreef:Ik sta nu bij de incheck van de bagage en het valt nog mee! Eigenlijk gewoon wat ik normaal gewend ben![]()
Maar ik juich niet te vroeg, geen idee hoe het verder is
Appeltje_1 schreef:Appeltje_1 schreef:Ik sta nu bij de incheck van de bagage en het valt nog mee! Eigenlijk gewoon wat ik normaal gewend ben![]()
Maar ik juich niet te vroeg, geen idee hoe het verder is
Uhm, ik neem mijn woorden terug![]()
Helemaal naar buiten gelopen, geen einde aan joh. Ik denk dat de rij incl binnen 2 km is ongeveer
melissa_93 schreef:Ik vlieg over 2 weken naar Tenerife met Transavia, nu zie ik onze vlucht er niet tussen staan op de site van schiphol, terwijl daar staat dat de vluchten 21 dagen van te voren erop staan. Iemand een idee hoe dit zit? We hebben geen bericht gehad dat de vlucht geannuleerd zou zijn.
En als ik op de site van Transavia inlog zie ik de boekingsgegevens ook wel staan. Begin m toch wel een beetje te knijpen.
Is het bij de douane qua tijden nog verschillend hoe druk het is? We vliegen als het goed is om 6.10 uur. Is het dan bijvoorbeeld rustiger dan midden op de dag?
melissa_93 schreef:Ik vlieg over 2 weken naar Tenerife met Transavia, nu zie ik onze vlucht er niet tussen staan op de site van schiphol, terwijl daar staat dat de vluchten 21 dagen van te voren erop staan. Iemand een idee hoe dit zit? We hebben geen bericht gehad dat de vlucht geannuleerd zou zijn.
En als ik op de site van Transavia inlog zie ik de boekingsgegevens ook wel staan. Begin m toch wel een beetje te knijpen.
Is het bij de douane qua tijden nog verschillend hoe druk het is? We vliegen als het goed is om 6.10 uur. Is het dan bijvoorbeeld rustiger dan midden op de dag?
Ro0sje schreef:Ik ben afgelopen donderdag vertrokken vanaf Schiphol naar Antalya. We hebben wel even moeten wachten voor het inchecken en de security. Maar de rijen waren overzichtelijk met paaltjes/lint. Het liep allemaal goed door en er was helemaal geen sprake van chaos.
Doordat ik met Transavia vloog, kreeg ik helaas niet meer n dag van te voren een telefoontje dat mijn koffers niet thuis opgehaald konden worden. Dat was wel even een domper.
Al met al viel het mij mee. De chaos rijen zoals de media laat zien, heb ik niet gemerkt. Dat terwijl donderdag 7 juli wel als piek dag beschreven stond en wij om 15:30 zouden vliegen.