Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleytjuhh schreef:Psvanlot ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt.
ik ben al eerder in Parijs geweest, ik vind het normaal al geen hele fijne stad. met je tekst en plaatje kwam het niet nog fijner over zeg maar.. Ja ik wist op voorhand dat dingen afgesloten werden, ik volg veel van de voorbereidingen op de voet.
En Ja ik weet dus waar ik aan begonnen ben voordat ik die kant op ga en maak er daar het beste van want we genieten van elke minuut![]()
Wat is je eerste wedstrijd dat je er al zo vroeg bent?
PSvanLot schreef:Maar met 35k politie op die been, die allemaal echt heel goed voornemens zijn te helpen, komt het allemaal goed.
veerledec schreef:PSvanLot schreef:Maar met 35k politie op die been, die allemaal echt heel goed voornemens zijn te helpen, komt het allemaal goed.
Laten ze daar nou in Frankrijk niet zo om bekend staan (meedenken/meewerken dan, geen ervaring met de politie in het bijzonder), dus ik hoop dat ze dat een paar weken volhouden.
manic schreef:Zo dat van Charlotte Dujardin zeg. Ben wel heel benieuwd wat voor filmpje dat dan is, als het echt niet te verdedigen is en ze zich bij voorbaat al terug trekt. Wel echt een tik voor het Engelse team.
PSvanLot schreef:moonsparkle schreef:BedanktIk hoop dat de transport app dan wel klopt met de afgesloten metro stations. Of wat voor bron gebruik jij voor het ov?
Moet je dat papieren ov pasje dan een soort van scannen?
Super dat iedereen tot nu toe zo behulpzaam is
Het ov pasje is niet van papier, maar van plastic. Kun je daarna bewaren voor als je er nog eens komt.
Ashleytjuhh schreef:Dat klinkt als een erg gezellige dag!
PSvanLot schreef:Wat een toffe dag vandaag!
Vanmorgen naar het Louvre geweest en daarna naar Stade de France voor het rugby. Wat een feest was het op straat, sfeer was echt top.
Van de 80.000 zitplaatsen was er maar een enkele niet bezet.
Frankrijk speelde twee goede wedstrijden dus dat maakte de sfeer nog beter.
<KNIP>
Cowboy55 schreef:PSvanLot schreef:Wat een toffe dag vandaag!
Vanmorgen naar het Louvre geweest en daarna naar Stade de France voor het rugby. Wat een feest was het op straat, sfeer was echt top.
Van de 80.000 zitplaatsen was er maar een enkele niet bezet.
Frankrijk speelde twee goede wedstrijden dus dat maakte de sfeer nog beter.
<KNIP>
Plus: het Stade de France is voor Frans rugby heilige grond. Als Franse rugbyfan MOET je daar ooit geweest zijn.