Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leonie87 schreef:Dat is nog eens een cadeau!
Mijn dochter van 2,5 mocht gister voor het eerst in Max en Morritz. Ze is er 9 x in geweest. Vandaag opde opvang heeft ze het nergens anders over gehad. VOlgens mij vond ze het wel leuk
. ZO jammer dat het na volgende week dus ophoud. Maar het is even niet anders.
Saul schreef:Mijn dochter van 4 zeurt de oren van m’n kop over de Max en morritz maar ze is nog altijd geen meter hoog![]()
Abbo hier helaas afgelopen. Ik twijfel nog of ik het verleng ja of nee.
Ik ga nu ook weer meer werken. Plus de oudste is nu dus naar school waardoor alleen de vrijdag middag en het weekend overblijft …
Coco4life schreef:leonie87 schreef:Dat is nog eens een cadeau!
Mijn dochter van 2,5 mocht gister voor het eerst in Max en Morritz. Ze is er 9 x in geweest. Vandaag opde opvang heeft ze het nergens anders over gehad. VOlgens mij vond ze het wel leuk
. ZO jammer dat het na volgende week dus ophoud. Maar het is even niet anders.
De eerste keer dat ik in max en moritz ging ook 12 keer geweest![]()
Ik ga vrijdag met de klas! Heel veel zin in!
Heeft iemand nog tips voor eten?
Ilse_123 schreef:En ze zijn meestal rond half 3 ook wel weer richting de uitgang!
Wij wilde vandaag gaan… beetje slecht weer is niet erg maar dit is wel erg treurig, misschien morgen een rondje als het niet te druk is. Opzich is dochter tevreden als ze een paar keer in de Max en Moritz is geweest en ik als ik een koffie heb gehad, maar weer een keertje droomvlucht ofzo is ook leuk. Zag er net 55 minuten voor staan
wendy1987 schreef:Ja ik snap die mevrouw wel hoor. Als je denkt dat het rustig is, want rustige dag en dan toch dit, das onhandig voor efteling, maar ook voor de andere bezoekers haha!
leonie87 schreef:Whahaha. 10 dagen ofzo. Dit houd wekenlang aan! Vanaf begin juni tot half juli ofzo? En eigenlijk het heke jaar door zie je links en rechts wat groepjes lopen (niet zo erg als nu hoor).
Maarja of het nu schoolreisjes zijn, of andere "normale" bezoekers. Je zit nu gewoon in de hele drukke dagen. Vervelend maar de kalender van de efteling is meestal redelijk correct hierin dus daar kan je het op aanpassen.