Amalarab schreef:Ik vind het trouwens superfijn dat er nooit wat gestolen is/wordt. Alles obv vertrouwen
Mwah, valt tegen hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amalarab schreef:Ik vind het trouwens superfijn dat er nooit wat gestolen is/wordt. Alles obv vertrouwen
Amalarab schreef:Oooh das bijna mis gegaan! Moest er wel om lachen..
Mijn ex-man heeft ook ooit de verkeerde spullen mee genomen de lift in. Eenmaal boven paste het niet. Dus maar weer terug met die lift..
Indy_Mouse_9 schreef:Amalarab schreef:Oooh das bijna mis gegaan! Moest er wel om lachen..
Mijn ex-man heeft ook ooit de verkeerde spullen mee genomen de lift in. Eenmaal boven paste het niet. Dus maar weer terug met die lift..
Oooh dit hadden wij inderdaad ook een keer! Mijn man en ik splitsen altijd onze ski's, dus maken 2 onparen als we ergens gaan zitten. In Alpe d'Huez komen we terug bij het rek na de lunch, 1 setje weg... Echt wtf, 1 damesski van 162cm ofzo en 1 herenski in een totaal andere kleur van 172 oid. Flink lengte verschil.
Wij helemaal in de rats, alles afgezocht, verhuur en verzekeringsman al gebeld (extra balen omdat we dus 2 incomplete sets hadden nu, en dus 2 sets zouden moeten vervangen bij de verhuur). En toen kwam er een of anderdronkenEngels dropje aan, die had dus ons onpaar meegenomen omdat zij net zulke ski's had als de mijne. Ze hadden vanaf het restaurant de cabine naar boven gekomen en kwamen er pas achter toen ze boven stonden. Ze wilde mij eerst alleen de ski van mijn man teruggeven, want die ander was toch die van haar?
Nee dropje, jouw skies staan daar, 50m verderop, waar je ze hebt achtergelaten. Geef de mijne terug![]()
Idd ook alles goed afgelopen, maar een nare 45min.