Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikkii94 schreef:princequillo schreef:Coloured: alles wat ik weet is dat hij, dacht ik, een Konik kruising is.
Dat zou ik ook denken met dat koppie, echt een Konik hoofd. Zou wel willen weten van wie hij is en waarom hij onverkoopbaar zou zijn
princequillo schreef:Nikkii94 schreef:
Dat zou ik ook denken met dat koppie, echt een Konik hoofd. Zou wel willen weten van wie hij is en waarom hij onverkoopbaar zou zijn
dezelfde handelaar had nog 2 van zulke bij zich, echter vond ik deze de mooiste van het stel. weet helaas ook niet wie hij is!
safina schreef:kwii schreef:De kleur inderdaad, en een aansprekend koppie er op. En je hebt gelijk hoor, bouw en benen is natuurlijk een groot vraagteken bij deze foto, hihi
Oké. Ik snap het. Kleur en een lief koppie is ook een kwaliteit.
Coloured schreef:safina schreef:
Oké. Ik snap het. Kleur en een lief koppie is ook een kwaliteit.
Als je knap een synoniem vindt voor kwaliteit, dan wel ja. Maar dat zijn jouw woorden en zeker niet de mijne.
Zo wat ik op de foto zie vind ik het een knap dier. En inderdaad op basis van zijn koppie en kleur. Meer zie ik namelijk niet.
safina schreef:Coloured schreef:
Als je knap een synoniem vindt voor kwaliteit, dan wel ja. Maar dat zijn jouw woorden en zeker niet de mijne.
Zo wat ik op de foto zie vind ik het een knap dier. En inderdaad op basis van zijn koppie en kleur. Meer zie ik namelijk niet.
Een kwaliteit. Let op het woord "een" ervoor. Zelfs de meest brakke pony heeft nog kwaliteiten. Hij kan heel lief zijn, mooie ogen hebben of buitengewoon lekker smaken in een kroket.
renee_navaro schreef:beeld vertekend indd wat, ze is er voor erger aan toe als achter maar morgen komt de smid wel heel benieuwd hoe ze daar op reageert.
[ Afbeelding ]
renee_navaro schreef:met onze aanwinst gaat het hartstikke goed, ze voelt zich al helemaal thuis.
dekentje en hoofdstel al op gehad. binnenkort maar eens beginnen met het zadelmak maken.
Corrie![]()
[ Afbeelding ]
cherell0 schreef:morgen naar hedel ... zou alleen gaan , maar m'n vader wil graag mee .
hartstikke leuk natuurlijk , behalve dat hij pas om 10:00 wil gaan ....
natuurlijk zijn er dan nog paarden (zeker gezien ik nog steeds niet kopen ga ) .
maar baal wederom gewoon , is het een keer dichtbij kan ik nog maar de helft of minder zien ...
ze snappen gewoon echt niet dat ik de volledige ervaring wil .
(bijna als een achtbaan , maar dan alleen er naar kijken en er niet in gaan )
cherell0 schreef:ja vind het erg jammer , nou ja het is niet anders ...
ben allang blij eigenlijk dat we überhaupt gaan .
het zal ook wel komen doordat ik de paardjes vreselijk mis![]()
van middag zelfs nog (illegaal) staan kroelen met een pony op de natuurweide bij ons ...![]()
jammer dat je niet kunt ...
maar het lot zal er een goede reden voor hebben .