Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

VisibreTeam schreef:Je bent zeker geen verantwoording verplicht, maar dat is het risico op het moment je een topic opent en vervolgens het verhaal niet zelf afsluit. Een open einde/verdwenen topic= gissen en speculeren.Maar dat is dus heel de reden niet geweest. Zijn namelijk priveredenen tussengekomen.

manic schreef:Enige maar is dat ik een beetje probeer af te vallen en dat en Amerika gaat niet echt samen
Wat goed dat je zo'n leuke tijd hebt!
), ik meld me even vlug vanuit het sneeuwende Saratoga Springs maar so far so good!
Hopelijk vinden jullie snel een leuk huis, zodat je je ook echt thuis kan gaan voelen. Lijkt me ook lekkerder voor de hond. Die van mij worden altijd zo nerveus van het zien van koffers en lijken pas gerustgesteld als alles uitgepakt is en ze een vast plekje hebben.

Zelf had ik 80% van de steden al gezien maar ik was met een groep Australische vriendinnen (reis was nadat ik in Canada gestudeerd had) die allemaal nog nooit in Amerika waren geweest. Mijn voorwaarde was dat we via Texas en Louisiana zouden gaan omdat ik daar nog nooit geweest was
En van mijn vriendinnen kreeg ik ook het idee dat ze het heel tof vonden, het was een soort van super-speedy best of van de USA 
)