Eydis schreef:Ik word toch wel benieuw naar die ervaring ook jazit.
Is toch niet belangrijk, vind dat een beetje ramptouristisch gedoe eerlijk gezegd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelijn schreef:Volgens mij (als ik alles goed heb gelezen) is dit de ervaring die door B. werd afgedaan als een 30-jarige single die de weg kwijt was en verkeerde signalen heeft afgegeven aan A.
Kwanyin schreef:Jeetje. Als B. op de hoogte is geweest van het laatste verhaal, dan vind ik dat er geen enkel excuus meer is waarom ze niet heeft ingegrepen of waarom het überhaupt nog bestaat.
Annemun schreef:Evelijn schreef:Volgens mij (als ik alles goed heb gelezen) is dit de ervaring die door B. werd afgedaan als een 30-jarige single die de weg kwijt was en verkeerde signalen heeft afgegeven aan A.
Goed opgelet! Hiermee erkent B dus van deze situatie op de hoogte te zijn geweest.
@ lalalaa ... heel veel sterkte, goed dat je je verhaal doet, geeft ook een stukje verwerking voor je ook al zit je nu wellicht dus bibberend achter je laptop. Praten/schrijven helpt je wel.
Nouks schreef:Kwanyin schreef:Jeetje. Als B. op de hoogte is geweest van het laatste verhaal, dan vind ik dat er geen enkel excuus meer is waarom ze niet heeft ingegrepen of waarom het überhaupt nog bestaat.
Bedouin is en was al op de hoogte, ze vertelde eerder in dit topic dat Lala het zelf had uitgelokt............
Kosta schreef:Vreselijk allemaal dit, ik hoop dat bokt per direct alle advertenties verwijderd, die moet niet meer mogen gebeuren, hier mag niemand geen risico meer lopen.
Biancaa schreef:Wat je zegt B was dus al op de hoogte hiervan. al zou ze single zijn en verkeerde signalen hebben gegeven, dan vindt zij het blijkbaar goed dat haar eigen vent (getrouwd of niet) hier dan maar misbruik van maakt??? Dat getuigd bij mij des te meer dat ze de meisjes aanleverde (sorry dat ik het zo omschrijf) want als je weet dat je man zo is, dan hou je toezicht, dag en nacht...
Nouks schreef:Kwanyin schreef:Jeetje. Als B. op de hoogte is geweest van het laatste verhaal, dan vind ik dat er geen enkel excuus meer is waarom ze niet heeft ingegrepen of waarom het überhaupt nog bestaat.
Bedouin is en was al op de hoogte, ze vertelde eerder in dit topic dat Lala het zelf had uitgelokt............
Sa_ndraaT schreef:Vooraf was het mail contact tussen mij en Wenda prima. Nu achteraf denk ik wat heeft zij goed kunnen schrijven!! Eenmaal daar kwam ik er achter dat ze communicatief mondeling helemaal niet sterk is, vooral het over iets gaat waarover ze het moeilijk vind te praten. Via via werd ik gewaarschuwd dat er iets naars was gebeurd tussen Abderrahim en een andere vrijwilligster (van bokt). Hierover heb ik Bedouin meteen gemaild en zij gaf toen meteen de schuld aan deze meid. Excuses die in de mailwisseling stonden waren. Het is een meid van (bijna) 30, ze is net vrijgezel en op zoek. Ze heeft het zelf uitgelokt. Ze wou graag gemasseerd worden en ga maar door. Op de 1 of andere manier kan ze zo schrijven dat het allemaal lijkt alsof het de ander zijn schuld is. Dat valt me nu ook weer op in haar reacties. Het is allemaal mijn schuld en die van een ander. Haar eigen schuld is het absoluut niet.
Edit: Deze persoon heeft nog niet gereageerd in dit topic
Desty schreef:Misschien werd/wordt zij zelf ook al onder druk gezet door hem? Dat is wat ik dus al vanaf het begin af aan in m'n hoofd heb.
Vandaar mijn vorige vraag. Dit zou ik namelijk ook niet openbaar durven zetten. Het enige wat je dan kunt is excuses 'verzinnen'. Wat is erger