Omygod, de grijze kitten leeft nog we zagen hem opeens buiten achter de stallen.... Wellicht verdwaald ofzo? Dat die uit angst naar buiten was gegaan? Ik heb em gevangen en even in de stal (waar de kittens in slapen) gedaan samen met mama zodat ze weer even vriendjes kunnen worden, maar hij had honger joh, dook meteen in de voerbak Toch super dat die nog leeft. Als ik hem morgen kan vinden zal ik hem een half uurtje in mijn handen houden, hij moet echt minder angstig worden. Het is vreemd want hij is evenveel als de rest in hand gehouden....
Puk Jr. gaf me net heel schattig allemaal likjes op mijn neus Het is ook zo'n raar beest. Ze was vreselijk suicidaal tijdens de shoot die ik met een tweejarige merrie had, ze rende achter haar benen, rondjes om het paard en weetikveel ik kreeg een hartverzakking.
Verder nog een levende stinkdier gezien! Mijn eerste hier in USA nu! Verder alleen dooie gezien
De tweejarige merrie Sweety, wat een koppig beest kan dat zijn zeg, maar moet zeggen, laatste dagen gaat het veel beter! Eerst wou ze echt niet naar buiten en dan staat ze opeens stokstijf stil
oja, dood hert. Redelijk veel voorkomend hier, alle herten zijn suicidaal hier