Greetz from Katakolon. Vinden jullie me al strontvervelend
Suor
Geplaatst: 31-07-12 18:37
Woehoeeee vanavond eindelijk richting Schiphol en morgenochtend vroeg vliegen
Ik wilde vorig jaar Grieks gaan volgen bij de VU hier, maar wegens te weinig aanmeldingen ging het niet door. Dit jaar ga ik het weer opnieuw proberen. In september is er een open avond. Mijn moeder heeft deze cursus jaren geleden gedaan en ze kan een aardig woordje Grieks nu.
Erg vervelend. Mijn vakantie naar Corfu komt dichtbij. Ik heb nu vakantie en maandag 13 augustus vlieg ik lekker naar de zon.
Suor
Geplaatst: 02-08-12 11:19
Haha het is niet te geloven... Zit ik gisteren in de bus, wordt de lucht grijzer en grijzer. En jawel vervolgens begint het keihard te regenen! Meestal heb ik per zomer 1 regenbui, dus die hebben we dan maar vast gehad haha.
Helaas had het vliegtuig vertraging waardoor ik de bus naar zakynthos miste. Nu zit ik lekker op de camping in Tholo
Hier gaat het ook al snel, morgen nacht vlieg ik naar Lefkas! Super veel zin in!
Vandaag al druk bezig met huis opruimen, laatste wassen draaien, dingetjes kopen en dan morgen nog half dagje werken, paardje doen en tas helemaal inpakken
nee moeilijke breuk en konden ze daar niet. heb erg veel pijnstillers nu en houd me beetje pijnvrij maar ben blij dat ze me morgen onder zeil brengen hoop ik teminste anders woensdag
Wat is er gebeurd? Mag je wel hier geopereerd worden i.v.m deMRSA bacterie?
Dribbelkont
Geplaatst: 06-08-12 17:14
ja want ben niet opgenomen geweest daar. alleen rontgen en gestabiliseerd. anderns had ik in carataine gemoeten hier of bloedonderzoek.
omgeslagen met qwod doordat een voorligger gas gaf bij stoplicht en ineens pal op de rem trapte. wij reden erachter. let niet op typen want typ met andere arm wat ik gewend ben.
ben net geweest en kreeg eerst te horen morgen ochtend opereren nu net tel en willen hem toch in gips zetten. slagens percentage is beide 90% alleen operatie iets meer risico gips vaker op rontgen en 10% kans op nogmaals opereren.
boooo
Geplaatst: 07-08-12 20:21
Jeetje zeg.. Hoe komt dat zo?
Fotootjes van Lesbos, we zaten in Petra. Erg lekker gehad, vooral erg warm haha! Zonsopgang op de laatste dag.
Eng beest in Molivos, bij het kasteel.
Edit: Oei wat een slechte kwaliteit door het uploaden..