Zo ik ben vanacht om 01.00 ook weer terug thuis gekomen

Nee geen meeting gehouden helaas.
Phoef waar zal ik eens beginnen.
We stapten Maandag rond 05.00 op de bus in Utrecht en rond 14.00 waren we bij het hotel waar ik gelijk kon incheken en de koffers
op de kamer kon uitpakken.
Daarna ff geluncht bij Anette's Diner in de Village en daarna gelijk naar het park gegaan en wat atracties gedaan en rond gelopen en
wat gegeten bij de Mac om vervolgens om toch om 21.15 in bed te belanden zo moe waren wij.
Dindsdag om 07.00 aan het ontbijt en om 08.00 het park in want van 08.00 tot 10.00 was het park open voor hotelgasten.
Maar ik vond het erg tegenvallen welke atracties er open waren en om 09.00 zaten we alweer op een bankje te wachten tot
het 10.00 was dat de rest open ging. Ondertussen was ik langs de cityhall geweest om een tafeltje te reserveren voor het
restaurant de Silverspur want ik had hier goede referenties over gelezen.
Nou nog een beetje in het park rond gehangen tot een uurtje of 2 toen terug gegaan naar het Hotel kamer om ff relaxen want
we wouden de lichtjesparade en het vuurwerk zien die avond. Rond 18.00 richting het restaurant de Silver spur en kregen een
leuk tafeltje met naast ons een Nederlandse gezin. Toen het menukaart na 10 minuten gestudeerd te hebben waren we er uit
wat we namen maar er kwam gewoon niemand langs en zo hebben we een tijdje gezeten.
Toen was ik het zat en wou opstappen tot me vriend zei trek er eens 1 aan der jasje dus maar gedaan en na 20 minuten toch
ons glaasje vocht gekregen en onze voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht door gegeven.
Mijn zoon kreeg zijn kindermenu in 1 keer terwijl wij aan onze voorgerecht nog zaten en die was best lekker.
Toen kregen we onze hoofdgrecht maar dat was ook lekker maar echt te weinig voor het geld wat je er voor betaalde.
Mijn zoon had zijn menu al lang en breed op terwijl nog aan het hoofdmenutje zaten.
En als toetje hadden wij voor een chocoladefontijn gekozen maar dan krijg je gewoon wat fruit met een bakje koude
chocoladesaus erbij.
Ook het Nederlands gezin naast ons vond het restaurant zwaar tegenvallen voor het geld wat je moest afrekenen.
Ja de franse ober dacht ook dat hij het wisselgeld mocht houden want toen we moesten betalen bleef hij 10 minuten gewoon
weg met de hoop dat we weg zouden gaan maar helaas voor goede service geef ik fooi maar dit restaurant is echt een aanfluiting
in mijn ogen. Je betaalt toch 100 euro voor 2 volwassenen en 1 kind dus niet echt goedkoop in mijn ogen.
S,avonds vooraan bij de lichtjesprarade en van het vuurwerk kunnen genieten ondanks dat mensen toch nog denken als je er al vanaf 20.00
zit te wachten dat ze toch nog voor kunnen dringen om 22.00 maar helaas ik laat me niet aan de kant zetten door een stel italianen

Woensdag een dagje Parijs wezen doen, dit was leuk maar wat een armoe in Parijs overal roma's die bedelen en afrikanen die je een
armbandje proberen om te doen terwijl je loopt. En dan nog boos worden als je zegt dat ze moeten ophoepelen

Donderdag richting studio's maar wat een drukte bij Finding Nimo na opening stond er al een wachtrij van 80 minuten dus die hebben we
maar overgeslagen. Voor de rest was het aardig te doen in de Studio en rond het middag uur weer richting park gegaan om een te reserveren
in het reastaurant The Lucky Nugget.
Dit is een aanrader vind ik, je hebt een lopend buffet en het is ook gewoon lekker en je kan eten zoveel je maar wilt.
Daarbij was de service ook super en hebben lekker gegeten.
Vrijdag nog een rondje park gedaan en toen weer om 15.15 met de bus terug en onderweg een paar keer moeten stoppen
omdat de andere bus van Oad de turbo stuk had.
Maar de volgende keer dat we gaan ga ik toch buiten de vakantie om want op sommige momenten vonden wij het gewoon te druk terwijl
de wachttijden voor sommige actracties toch meevielen.
Ik ga nu mijn koffers maar eens uitpakken want er wacht nog 5 dagen vuile was op me en me te veel geshopte spullen die ik nog een plekje
moet geven