Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anneert schreef:miccamaaike schreef:In Oostenrijk heb je alleen wel de kans dat het een heel stuk duurder is!!
Elcke en Anneert, ik vertrek 6 februari naar Portes du Soleil, ik ben benieuwd! Stenen klinkt alleen niet heel fijn...
Nog piste tips? Wij zitten in Chatel!
Oh leuk! Eehm, als je de pistes in Chatel zelf pakt en dan de rode helemaal beneden, moet je als er niet veel sneeuw ligt niet het bospaadje nemen. Daar lagen vorig jaar ook heel veel stenen.
Verder zijn de pistes bij Chatel zelf heel gemakkelijk, alleen als je de tweede stoeltjes lift pakt verder de berg omhoog, moet je even goed zoeken hoe je moet skiën. Het gaat daar op een gegeven moment enorm steil naar beneden, ik ben daar zonder skies vanaf gegleden/gevallen en dat is geen pretje. Tenmiste, ik vond het nogal steil, maar ben niet erg ervaren.
Verder heb ik eigenlijk niet zo veel tips.. in welk huisje/appartement zit je?
miccamaaike schreef:Oh leuk! Eehm, als je de pistes in Chatel zelf pakt en dan de rode helemaal beneden, moet je als er niet veel sneeuw ligt niet het bospaadje nemen. Daar lagen vorig jaar ook heel veel stenen.
Verder zijn de pistes bij Chatel zelf heel gemakkelijk, alleen als je de tweede stoeltjes lift pakt verder de berg omhoog, moet je even goed zoeken hoe je moet skiën. Het gaat daar op een gegeven moment enorm steil naar beneden, ik ben daar zonder skies vanaf gegleden/gevallen en dat is geen pretje. Tenmiste, ik vond het nogal steil, maar ben niet erg ervaren.
Verder heb ik eigenlijk niet zo veel tips.. in welk huisje/appartement zit je?