Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Fijn dat jullie het leuk hebben gehad Joceline.
Waarom is het wat jou betreft niet voor herhaling vatbaar?
Joceline schreef:Nou niet zo zeer dat ik het niet fijn heb gehad maar ik heb niet echt de drang om weer terug te gaan. Misschien wel ergens anders in Turkije. Helaas was het hotel een tegenvaller (lukullus) en het eten echt niet lekker. Ik ben geen zeur met eten en we hebben dan ook alles geproefd, toch was het niet lekker. Gelukkig konden we in restaurants heerlijk eten. De 'te' toeristische sfeer was heel drukkend dus ik zou liever de volgende keer dieper het land in willen gaan. Zo weet je wel dat we eigenlijk heel verwend zijn in Nederland met alle supermarkten, kraampjes e.d. Het strandleven was heel lekker maar niet zozeer Turks natuurlijk. Buiten dat ben ik ook een hopper, ik wil zo veel mogelijk van elk land wat zien. Ik mag niet klagen want ik ga nog 3 weekjes kamperen. Wel dicht bij huis (belgie/frankrijk).
MargrietJonk schreef:Wat je zegt NEPvriendje zijn. Pfff daar wordt je zo moe van. Loop je drie stappen en dan wordt je weer aangesproken met Hello my friend. Bah.
Nadir schreef:Wij gaan naar het Diamond Hotel. En jij?
MargrietJonk schreef:Wat je zegt NEPvriendje zijn. Pfff daar wordt je zo moe van. Loop je drie stappen en dan wordt je weer aangesproken met Hello my friend. Bah.
Janine1990 schreef:Voor de mensen die bekend zijn in Alanya, wij zitten in Sifalar appartementen. Hoe staan deze bekend? Of heeft iemand er ervaringen mee?
Janine1990 schreef:Asyaa schreef:We gaan naar turkije en wat eten we? Niks anders dan pizza!
Ja erg he? Wat de boer niet kent...................................