Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_hristel schreef:Heeft er iemand foto's van de parade van vijf uur? Die van mijn zijn helaas niet super mooi en om mijn fotoboek compleet te maken wil ik er toch nog een paar foto's van de parade bij doen. jullie zouden mij erg helpen!
C_hristel schreef:We wilden nog wel in de crush coaster, die was voorgaande dagen elke keer kapot. Nu hadden we 25 minuten gewacht en stonden we bijna vooraan, toen hij weer kapot ging. Nog enige tijd gewacht, maar uiteindelijk maar weggegaan. Kwamen er een half uur later langs, was hij weer open. Echt balen dus! Mr toen stond er weer een half uur wachtrij en zijn we dus maar niet nogmaals gaan wachten. Dat was wel jammer dus.
Evelli schreef:Als ik met mijn moeder of vriend in een park ben, en een van hun wilt niet in de attractie, gaan ze wel altijd mee de wachtrij in, stappen door het treintje naar de andere kant van het perron en wachten daar
Veel gezelliger met zijn tweeen wachten.
mbkaatje schreef:Evelli schreef:Als ik met mijn moeder of vriend in een park ben, en een van hun wilt niet in de attractie, gaan ze wel altijd mee de wachtrij in, stappen door het treintje naar de andere kant van het perron en wachten daar
Veel gezelliger met zijn tweeen wachten.
Dat heb ik ook eens voorgesteld, maar omdat ik sommige attracties ook niet ken, wist ik niet zeker of dat wel kon. In de Tower of Terror is dat bijvoorbeeld niet mogelijk (denk ik) omdat je ergens anders uitstap.
Bij Crush wel dus?