Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sakura789 schreef:KNIP
Enkele reis werd ons zo zwaar afgeraden dat we toch gewoon een terug ticket hebben geboekt. KNIP
Yasmine schreef:Cowboy, jaZe moeten in principe gewoon weten dat je het land uit bent. Wat je in Canada doet, kan hen een worst wezen, dat is het probleem van de Canadese customs
Sakura789 schreef:Na vele andere reizen raak ik nooit zo onder de indruk van die beambten, mij vriend vond ze hooguit vervelend. De tweede keer zijn we samen door de douane gegaan (mocht officieel niet, want niet getrouwd) heb ik maar verteld dat hij heel slecht engels spreekt, toen was het geen probleem
Selka schreef:Sakura789 schreef:Na vele andere reizen raak ik nooit zo onder de indruk van die beambten, mij vriend vond ze hooguit vervelend. De tweede keer zijn we samen door de douane gegaan (mocht officieel niet, want niet getrouwd) heb ik maar verteld dat hij heel slecht engels spreekt, toen was het geen probleem
Mag niet? Wij moeten altijd samen.. 1 keer apart geprobeerd en toen kregen wij een reprimande. Zijn ook niet getrouwd.
Mavelle schreef:Germie, ik heb even over je budget heen gelezen maar ik was voor drie weken USA inclusief auto en vlucht 3000,- kwijt. Ik heb in die periode 2500km gereden en overnacht in AirBnB's. Om je even een indicatie te geven..
Selka schreef:Wat gek! Wij dus al 5 keer verplicht samen.
Edit: laatste keer trouwens ook apart. Maar toen konden we alles regelen via de computer op t vliegveld. Was echt heel handig. Hopelijk op MSP ook.
Gucci_ schreef:Heb de creditcard binnen een paar dagen in huis. Niemand die ervaring heeft met die site waar je met ideal kunt betalen voor de esta? Dan hoef ik niet te wachten tot vrijdag waarschijnlijk...
Yasmine schreef:Gucci, heb je de andere berichten hier eigenlijk wel gelezen van mensen die je tips geven? Je lijkt alle advies te negeren.
Ik zou ten zeerste afraden om het via een niet-officiële website te doen. De officiële ESTA-aanvraagwebsite van de Amerikaanse overheid is imo de enige écht betrouwbare manier (https://esta.cbp.dhs.gov/esta), met andere websites kan je alleen maar problemen krijgen.