Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Muronia schreef:Vanaf Groningen kun je alleen maar 8 dagen volgens mij? Wij zochten iets voor 5 of 6 dagen en vanaf Groningen niks te boeken. Heel jammer, dat is voor mij vlakbij en nu is het Eindhoven geworden.

. Ik heb nog nooit eerder gevlogen. Maar.. nog 139 dagen aftellen en dan gaat dat veranderen. Rhodos, ik ben ZO benieuwd! Ik ben lid van een aantal facebook groepen over Rhodos, dat is wel fijn. Dan weet je al een beetje waar je graag naartoe wilt, wat je graag wilt zien.
 . Ik heb nog nooit eerder gevlogen. Maar.. nog 139 dagen aftellen en dan gaat dat veranderen. Rhodos, ik ben ZO benieuwd! Ik ben lid van een aantal facebook groepen over Rhodos, dat is wel fijn. Dan weet je al een beetje waar je graag naartoe wilt, wat je graag wilt zien.                                                         

. Ik ben geografisch niet zo sterk aangelegd.
 . Ik ben geografisch niet zo sterk aangelegd.                                                         
Muronia schreef:Geloof me, dat zou mij lukken. Ik ben geografisch niet zo sterk aangelegd.

Wij zijn geen goede combinatie.
  Wij zijn geen goede combinatie. 

) en dat scheelt heel veel tijd. We nemen geen trolley meer mee, maar een ruime laptoprugzak. Die mag tot nu toe altijd mee aan boord, terwijl trolleys vaak alsnog het ruim in moeten.
) en dat scheelt heel veel tijd. We nemen geen trolley meer mee, maar een ruime laptoprugzak. Die mag tot nu toe altijd mee aan boord, terwijl trolleys vaak alsnog het ruim in moeten.