Heb ook al mijn cookies verwijderd enz, maar dat maakt geen verschil. Is het de moeite om het de komende dagen in de gaten te houden om te kijken of de goedkope vluchten weer opduiken, of kan ik best gelijk boeken? Het is natuurlijk wel al voor over een maand, dus ik twijfel...
Ik zie nu dat de vlucht die ik op het oog had €300 duurder is met ernaast "nog 5 tickets over", misschien ligt het daar aan. Jammer, want de enige vluchten die nu over zijn, zijn er met veel te korte overstappen (1u overstaptijd in Amerika, onmogelijk met customs). 

) maken we dit mee. En om nou voor elke attraktie of stad continue een uur tot 1,5 uur enkele reistijd te moeten nemen alleen voor een iets goedkoper hotel. Dat zie ik ook niet zitten....
ligt dus ook aan de staten
, zo ook Monique en mijn persoontje. Maar dan maak je ook gewoon een planning. Je gaat toch uit van dingen die je wilt zien in een een bepaald tijdsbestek. Dat geeft je sowieso weinig ruimte tot speling. Maar ieder het zijne. Als jij ervoor kiest om van tevoren niet te boeken, zul je moeten accepteren dat je óf heel ver van de NP's en bezienswaardigheden af zit óf dat je de hoofdprijs betaalt.