Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:Een vraag voor de Zakynthos kenners ... is het te doen om het noorden en zuiden in 1 dag te zien?
Onze cruise komt on 08:30 aan en vertrekt om 17:00, dus we hebben ongeveer 7 uur te besteden. De uitkijkpunten bij zowel Navagio/Shipwreck als Mizithres lijken me prachtig. Volgens Google Maps (is dat betrouwbaar op Zakynthos?) ben je van de haven, naar Navagio, naar Mizithres en weer terug naar de haven zo'n 3 uur zoet. Dat zou op zich best te doen zijn, of is doe je er veel langer over? En we huren maar een klein autootje, dus als het hele steile bergwegen zijn dat slaan we het sowieso misschien beter over?
Het lijkt me ook leuk om onderweg bij een mooi strand te stoppen om daar even te relaxen. Wat zou er het beste bij de route passen? Xigia? Porto Limonias? We houden van rust, zee grotten en cliff jumpen.
Alle tips zijn welkom.
x_spekkie_x schreef:Zo, een last minute naar Kreta (Stalis) geboekt voor de herfstvakantie. Eens even in het topic kijken voor leuke tips
Ik heb al gezien dat de autoroutes van Routaki nog bestaan, heb ik ooit gedaan. Dan koop je een route met allemaal audio bestanden erbij, alsof je een gids mee hebt onderweg. En je komt op iets meer authentieke plekken.