Fitzroy schreef:Heb je alweer geboekt, baudy? Dat is snel. Wat ga je naartoe op Kefalonia?
Ik werd alweer gek van mezelf. Waar zal ik heen gaan, samos of toch kreta. Maar kon imo het juiste hotel niet vinden. En als ik een hotel vond met het juiste gevoel was die wel heel duur.
Kortom lastig.
Mijn favo hotel op Zakynthos was ook al weer flink duurder en ik vind het echt een heerlijk hotel maar Zakynthos heb ik eigenlijk wel gezien en ik vind het gewoon te druk.
Ik ben in 2021 in dit hotel geweest. Het enige wat ik minder vond was het buffet s’avonds maar had toen al ontdekt dat gewoon logie ontbijt boeken en van de kaart eten een prima oplossing is.
De kamers waren opzich goed alleen een oud bollige badkamer. Maar ik weet dat ze ook echte luxe kamers hebben maar die kan ik alleen natuurlijk weer niet boeken.
Tui gebeld maar nee je kan alleen geen luxe kamer boeken! Zucht.
Nu heb ik het hotel gemaild met de vraag of ik niet gewoon de standaard 1 persoons kamer bij tui kan boeken en dan bij hun kan upgrade naar een luxe kamer. En dat kan. Dus dat maar gelijk geregeld.
Los het hotel boeken en de vlucht werd me veel te duur. Maar dit is een top oplossing.
Ik ga naar astra village.

Nu ben ik weer rustig. Ha ha