Disneyland Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bonney4evver

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 12:14

dit is de officiele; http://disneylandresortparijs.hyves.nl/

Ben er ook lid van!

Jot jij bent alweer terug! Sjeejs dat gaat zo snel! Lekker dat je weer hebt genoten! Ik wil idd foto's Haha!
En was er nog candelbration?!

Ninja, alvast heeel veel plezierrr Haha!

Wij zijn er achter gekomen dat de codes voor de tomtom het niet doen. Dus moeten even kijken hoe we dit nu gaan doen!

Ik heb toch nog een vraagje over het parkeren hoor Schijnheilig
Kijk stel dat je de dag van aankomst aankomt. Je gaat met de auto naar het park. Betaald parkeer kosten. Om 3 uur denk je ik ben wel zo moe ik wel echt terug naar het hotel. Je pakt de auto gaat terug naar het hotel, en na het eten besluit je nog even het park in te gaan. Mag ik nu vrolijk 2x 8 euro gaan betalen voor het park!?
Grr die shuttlebus moet gewoon om het kwartier rijden Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 18:50

JoT: Zat jij ook in het Dream castle hotel? En moet je dan bij aankomst kiezen voor welke sessie je kiest?

Bonney4evver: Om de hoeveel tijd rijden die bussen dan? Toch zeker wel om het half uur? (hoop ik Tong uitsteken)

Miam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 19:47

C_hristel schreef:
Miam: haha oké komen ze:
- Kan je daar op het terrein van het hotel gratis parkeren?
- Organiseren ze vanuit het hotel bijv. een lichttoer door parijs? Of kan je dat bijboeken vanaf daar?
- Het ontbijt vanaf hoe laat kan je daarvoor terecht?
- De bussen naar disney, rijden die vaak? Of om ongeveer hoeveel minuten?

Daar komen ze dan!

Je kan op het terrein van het hotel gewoon gratis parkeren!
Over de lichttoer durf ik niks te zeggen... Dat zou je gewoon even bij de receptie na moeten vragen!
Voor het ontbijt hoef je niet te bespreken.. Je kan gewoon op elk moment van de ochtend de ontbijtzaal binnen lopen! Volgens mij kan je vanaf 7 uur al terrecht!
De bussen rijden zo rond de 10 a 15 minuten! Meestal is het wel heel druk in de bus omdat hij al die afgelegen hotels afgaat, maar je bent binnen 10 minuten in het park aangezien de bus na Dreamcastle alleen nog langs Explorers moet!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 09:50

ben gisteravond thuisgekomen van disney!!
het was is 1 woord geweldig!
het hotel was super en maar 3 min van het park af. wachttijden voor atracties waren max 15 minuten. en we hebben alle atracties gehad zonder fastpasses.
we staan met bijna 20 caracters op de foto waaronder mijn trots JACK SPARROW!! Tong uitsteken
de bussen rijden echt continu. ga bij de halte staan en hij komt zo en ze wachten ook heel lang voordat ze wegrijden zodat je altijd mee kan.

een echte aanrader is de crush coaster. die was echt letterlijk awesome dude! haha. zal snel even wat foto's plaatsen.

ik ben ook bij mickey's not so scary night geweest en dat is echt een aanrader! alle caracters lopen er rond en veel alle atracties in fantasyland zijn open en het park is schitterend om te zien in het donker. echt een super avond.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:14

foto's!!! vooral die met Jack Haha!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:16

ik moet ze eerst even op de pc zetten. was vannacht pas om half 1 thuis. nog lekker een halve dag in het park gelopen echt relaxed. al was het wel weekend en spontaan een groot kippenhok met scharrelkippen! lieve deugd.
ga nu eerst eff douchen en dan me ahum... 313 foto's sorteren Tong uitsteken

ik ben trouwens op de terug weg langs dream castle en radison sas en kyriad gereden (er moesten nog mensen daar worden afgezet) en dat ligt behoorlijk ver van het park af. ik denk toch wel een goed kwartier half uur.
dat is wel jammer opzich maar super mooie hotels! radison sass is 4 sterren Pling

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:09

huh?! kwartier half uur!! Dat meen je niet! Scheve mond

Bron Zoover:
De ligging van het hotel is goed, kort bij het park, maar net te ver om te lopen.

Iemand zei ook dit:
Opmerking:
Als je naar Disney wil ga dan met je eigen wagen of zet hem bij een Disney hotel. Hier komt de pendel bus iedere 10 minuten.

Dat is ook slim toch?!

Sax, wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Ben ook erg benieuwd naar de foto's!
En wat cool dat de mickey-not-so-scary party ook geslaagd was. Dus toch een goede keuze om die kaarten erbij te nemen ?! Haha!

@ christel Ik lees niet echt postieve reacties over de pendelbussen van de aangesloten hotels.

:
Alleen jammer dat de pendelbus niet de gehele dag op en neer rijd. 'sMorgens en 'savonds rijd deze om het kwartier ongeveer, alleen na 14.00 uur is er geen bus meer tot 16.25 uur

Topper, alleen jammer van de shuttlebus.
s-avonds vanaf Disney; 21.05, 21.50, 22.50 en dan ineens pas om 00.45. Aangezien het vuurwerk om 23 uur is afgelopen, moet je minimaal 1.5 uur wachten.

Minpunten: de bus naar Resort Euro Disney gaat s'-middags niet regelmatig. Als de bus vol is, kan het voorkomen dat je 2 uur moet wachten op de volgende.

Bus naar Disney rijdt maar 1x per uur of 1 x per 2uur zelfs.!

vaag dus allemaal.. !

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:17

bij ons was de shutte bus super, maar heb echt geen idee hoe het zit met de wat verdere hotels. met de not so scary night ging de laatste bus om 00.30 en bleven ze best vaak rijden tot die tijd. Wij hebben eigenlijk nooit op de klok gekeken, maar gewoon naar de bushalte gelopen.

foto's zijn bijna geupload. ga eerst maar even kijken wat een digitaal foto boek kost.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:49

en dan eindelijk de foto's. heb ze even via mijn album gedaan want anders zijn ze te groot.

op naar main street
Afbeelding

het eerste foto moment Haha!
Afbeelding

Lilo met een actie Clown onderweg naar de parade
Afbeelding

wij met mickey op de foto
Afbeelding

Pluto
Afbeelding

wilde bras heet hij geloof ik Vork
Afbeelding

halloween show
Afbeelding

show van de lion king
Afbeelding

eigenlijk geen idee hoe die kat van pinokkio heet Bloos
Afbeelding

met de pinguin
Afbeelding

monsters inc
Afbeelding

Donald duck
Afbeelding

foto's van de mickey's not so scary night met peter en wendy
Afbeelding

JACK SPARROW Kwijl een van de vele foto's
Afbeelding

disney by night
Afbeelding

een aantal van de vele karakters waar we mee op de foto staan

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:13

wat een prachtige foto's Lovers

nog candelbration gehad>?!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:34

thanx, nee we hebben geen candel bration gehad... (tis dat eigenlijk *) )

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:43

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:45

ohw!! ja dat hebben wij elke avond gezien. haha LOL
is erg grappig. zorg wel dat je vooraan staan zegmaar tegenover mail street en niet op de hoek want dan heb je nog veel beter zicht

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:05

zo nog effe in bad en dan lekker slapen want om 3 uur gaat de wekker weer. Over 15 uurtjes zijn we als het goed is weer op disney grond. En hij geeft mooi weer aan dus dat is al helemaal relax

DenK4everJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:07

Lekker vooruitzicht!!! Veel plezier!!

Gave foto's sax89 *LOL*

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:12

veel plezier ninja2

@denk4ever
thanx. ben ook erg blij met de kwaliteit van de foto's. ga morgen alles sorteren en er een mooi fotoboek ervan maken

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:22

Leuke foto's sax! jammer dat Jack niet Johnny is.. dan was het nóg leuker geweest Haha!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:30

@loesje88
ja inderdaad, maarja deze leek echt sprekend.
was echt super grappig. met de nss night gingen we in de pirates atractie en wij waren vet melig aan het doen, zingen enzo. kwam er zo'n mannetje in een oranje gewaad aan (achteraf een karakter begeleider) die zei dat we stil moesten zijn, naja das goed. toen ineens begon hij vol op het hout te springen wij schrikken en meedoen! volop lol.
toen zei hij weer dat we stil moesten zijn en toen sprong opeens jack voor onze neus!!:D echt zo...

what the ****! your jack sparrow!! I wanna have a picture of you! hij echt zo.. hmm I don't know ive thats a good idea.
wij zo.. yeah it is come one.

hebben bijna een kwartier met hem staan praten. volop lol dat we hadden. hij bleef echt super in zijn rol. bij het foto's maken stond hij echt te draaien op zijn benen van de rum enzo.
wij lachen en zeggen: Jack your drunk! hij: now I'm not... wij: Yes you are full of rum! echt schik gehad die avond.

en uiteraard 4 keer in de pirates geweest. alle bootjes waren leeg kon gewoon blijven zitten als je dat wou. net als bij de andere atracties.

echt een top avond gehad mede dankzij Jack Sparrow

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:12

Miam: Dankje voor de info.. Als ik het zo lees, heb ik nog geen idee waarvan ik zeg heh jammer! Ook fijn dat de bus zo vaak rijd. 10 minuten voordat je in het park bent is ook echt niet lang!

sax89: Welk hotel zat jij? Leuk dat het zo geweldig was Haha!. Krijg er echt zin in als ik jullie verhalen lees. Jij hebt ook echt mazzel gehad met de wachttijden. Ik heb expres voor een aangesloten hotel gekozen omdat ons hotel ook 4 sterren heeft en ik de slaapkamers er toch wel een stuk mooier uit vond zien als in Santa Fe bijvoorbeeld. (maar foto's spreken natuurlijk niet altijd de waarheid) Heb ook best lang getwijfeld tussen een disneyhotel of een aangesloten. De disneyhotels waren in mijn geval ook nog goedkoper, mrja we zullen het zien Haha!

bonney4evver: Welk hotel heb jij geboekt? Als ik zo de reactie van miam lees is dat toch vrij positief over de bussen (zei heeft namelijk in hetzelf hotel gezeten als waar ik heen ga). Welk hotel zit jij? Ik heb hier namelijk gidsen waarin een plattegrond zit en daar staat ook precies bij hoeveel km een hotel van het park ligt en hoeveel dat lopen is.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:48

ik zat in het santa fe hotel. het bestaat al heel lang want ik was er zo'n 15 jaar geleden ook. maar het zag er keurig uit. we hadden twee twee persoonsbedden en een nette badkamer. het zag er gewoon verzorgd uit, en ook lekker veel ruimte voor je spulletjes.
ook het ontbijt was echt super.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:55

Jeejte het is echt komen en gaan he in dit topic de 1 komt thuis, en de ander gaat!

@Sax, ow coolie Haha! Vond het al zo mooi op youtube. Gaat mickey dan ook echt de kaarsen ' aansteken ' zoals in t filmpje?
Wat cool van Jack Sparrow en dan ook super in ze rol blijven, echt geweldig Haha! ( hij komt binnekort op tv he de film Tong uitsteken )

Santa fe hotel is idd prima, heb r ook paar keer gezeten niets mis mee Lachen

@ Christel Ikzelf zit in het Radison sas@disney. En vanuit sommige kamers kijk je zo op de studio's uit, dus het lijkt me zo sterk een half uur. Ik hoop het toch echt niet!

Ninja heel veel plezier!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:57

Wij vertrekken morgenochtend! Ben zo bang dat ik wat vergeet Nagelbijten / Gniffelen

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:59

DeSa
Blijf jij 5 dagen?! Jeetje wat lang Haha! welk hotel verblijf je?

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:05

veel plezier deSa!

@bonny4ever. de candelbration die je op youtube ziet is wel heel uitgebreid hoor. wij hadden geen vuurwerk maar er werden wel allemaal slingers de lucht in geschoten. en die kaarsjes heb ik niet gezien in elkgeval. bij ons begon het pas te schemeren rond 7 uur dus dat was niet echt zichtbaar (heb er eerlijk gezegd ook nie zo opgelet) maar is wel een heel leuke show.

en dat van jack. kan niet anders zeggen dat WAANZINNIG veel schik gehad!! HAHA

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:06

nee 4 dagen Tong uitsteken
Wij zitten in het kyriadhotel