Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ik probeer bijna alles voor zowel wintersport als voor de paarden met acties en aanbiedingen te kopen want anders ga ik failliet (ook niet de goedkoopste smaak
). Afgelopen najaar een goggles gekocht van Anon met 60% korting.
capopjekop schreef:[ [url=m/KiDSzb.jpg]Afbeelding[/url] ]
De voorste bril gaat het om.
capopjekop schreef:Goeie idd. Of een goedkoop brilletje erbij zien te scoren. Hoewel, meestal een dure smaak qua wintersportspullen
Melisssx schreef:Ik heb een nieuwe van skinner speciaal voor brildragers. Vorig jaar was echt drama.. Zag steeds niks en vond het daardoor ook gewoon eng.
ga nooit meer in de mist skiën.
Dat lijkt me helemaal superkut!
WAnt toen zaten we in de wolken en dan dacht je dat je vet hard ging, maar dat was de sneeuw die over de piste waaide
sureido schreef:En dan ook nog je ski's bijna kwijt raken in de diepe sneeuw, het was feest
Hij was de piste af geskied omdat je uiteraard geen diepte meer zag. Gelukkig zag iemand dat gebeuren en die heeft hem geholpen, want hij wist niet meer of ie voor of achteruit moest. Was echt eng. Daarnaast was ook nog zijn bril bevroren en moest hij zonder bril naar beneden wat natuurlijk onwijs pijn deed aan de ogen.

had zijn handen vol en we zouden toch nog gaan eten in flaine forum, dua hij had zijn skies achtergelaten in een skirek zodat hij die na het eten kon meenemen. We wilden eerst gaan douchen in appartement.
rek leeg. Skies nergens te zien. Bij restaurant nog nagevraagd maar zij hadden ook niets gezien. Sjips. In de skizaken links en rechts gekeken skies zo niet te zien daar in de etalage Goed balen dus, dag erop bij open gaan van die zaken naar binnen. Stonden zijn skies in het rek te koop
.
gelukkig met een fototje als bewijs dat ze van hem waren skies meteen meegekregen, maar wat zat hij in de rats die avond.