Pretparken & uitjes.

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dalena

Berichten: 3180
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 12:19

Jazeker! Ik kom er al jaren. Wat wil je weten?
Het is wel voor kinderen/families. Voor alleen volwassenen raad ik het niet aan

Flowq

Berichten: 2804
Geregistreerd: 12-11-08

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 15:17

Daar zoek ik inderdaad ook naar! Vanaf welke leeftijd is het daar leuk?

dalena

Berichten: 3180
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-24 18:05

Ik heb heel veel neefjes en nichtjes en hier vieren we vaak meerdere verjaardagen bij elkaar. Je kunt daar een huisje afhuren en dat doen we dan ook. Het is geen huis, zie het eerder als een groot huinhuisje en dan met buitenzitgelegenheden, bankjes en tafels. Vanaf een jaar of 4 tot zeker 12 is het ideaal! Mijn zusje van 12 wil er nog steeds graag naar toe. Het park is ook echt heel groot, er zijn ook wat dieren te vinden en er zijn nu ook waterspeeltoestellen.

Eten en drinken daar is erg goedkoop maar niet heel uitgebreid. Je kan daar wel gewoon barbecuen, wij nemen daarvoor het spul zelf mee maar volgens mij kan je daar ook schotels halen.

Voor families/gezinnen is het park echt ideaal. Het maisbad is een enorm succes net zoals de hooispeelplaats.

biggirl

Berichten: 1380
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 20:47

Een vraagje wellicht heeft hier iemand een fijne tip. Mijn vriend en ik willen graag in de laatste week van augustus aantal dagen richting europa park gaan. Nu willen we 2 dagen park doen en dus 3 overnachtingen gezien we lekker willen genieten en niet nog uren willen terug rijden na een drukke dag park of anders om op de heen weg. We hebben fijn verlof en willen op het gemakje doen. Heeft iemand wellicht goede fijne aanraders voor daar in de buurt te overnachten?

En is het waterpark voor een avond tarief de moeite waard? We dachten misschien op de dag dat we heen rijden in de avond daar heen te gaan als het de moeite/prijs kwaliteit verhouding waard is.

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 21:02

Holiday Inn Express Ringsheim :) Nette prijs, makkelijk parkeren en aan de overkant van de snelweg van Europapark!

L_iek
Berichten: 9742
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 21:16

Wij hebben het ook zo gedaan, overdag gereden en in de avond Rulantica. Vonden wij prima.

Douce

Berichten: 3521
Geregistreerd: 13-06-07

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 19:45

Ben ik weer :D

We staan deze zomervakantie in de buurt van Le Pal, Frankrijk. Is een van jullie daar toevallig al wel eens geweest?

Ik reis met kinderen onder de 4 dus het hoeft niet ruig maar ben wel benieuwd naar ervaringen.

eva1969

Berichten: 4039
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 08:18

Iemand ooit eens naar Tivoli geweest en nog tips? Dat staat voor ons a.s. zondag op de planning. We zijn 1 dag in Kopenhagen en aangezien we er al eens eerder zijn geweest hebben we nu tickets voor Tivoli gekocht.

_Marjon_
Berichten: 10671
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 07:37

Ik vind alleen avond voor Rulantica te kort, had ik van tevoren niet verwacht maar heb me zeker van 13.00 tot 22.00 vermaakt.

Avond ticket is relatief duur voor wat je krijgt in verhouding met dagticket.

moonsparkle
Berichten: 21864
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 08:16

Ik twijfel soms over rulantica, mijn man houd van zwemmen en glijbanen, ik vind in Duinrell bijna alle glijbanen eng :') ik durf wel in glijbanen waar je met band af moet

L_iek
Berichten: 9742
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 08:42

Wij zijn op dit moment in Abu dhabi. Waren gisteren naar Warner bros, wat een verademing, nergens wachtrijen.

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 18:23

moonsparkle schreef:
Ik twijfel soms over rulantica, mijn man houd van zwemmen en glijbanen, ik vind in Duinrell bijna alle glijbanen eng :') ik durf wel in glijbanen waar je met band af moet

Ik vind glijbanen doodeng, ik vind zelf dat ik niet fantastisch goed kan zwemmen maar ik heb me een volle dag vermaakt in Rulantica! Heb alleen de glijbanen gedaan waar ik een goed gevoel bij had (eventueel pas nadat mn collega's eerst gingen _O- )

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 17:49

Zijn er hier mensen die wellicht als bezoeker naar IAAPA Amsterdam 2024 gaan?

Ik twijfel, ik werk namelijk niet in de pretpark wereld maar in de IT (Business Intelligence). Ben wel heel erg geïnteresseerd in alles rondom attracties en pretparken. Video's van IAAPA expos in de USA zien er heel gezellig uit. Het is €175 voor 3 dagen show floor, valt mee dus. Twijfel alleen heel erg of het niet raar is om als random ITer zo'n beurs te bezoeken :')

L_iek
Berichten: 9742
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 18:02

Ghostattack schreef:
Zijn er hier mensen die wellicht als bezoeker naar IAAPA Amsterdam 2024 gaan?

Ik twijfel, ik werk namelijk niet in de pretpark wereld maar in de IT (Business Intelligence). Ben wel heel erg geïnteresseerd in alles rondom attracties en pretparken. Video's van IAAPA expos in de USA zien er heel gezellig uit. Het is €175 voor 3 dagen show floor, valt mee dus. Twijfel alleen heel erg of het niet raar is om als random ITer zo'n beurs te bezoeken :')


Ik zou gewoon gaan als het je wat lijkt!

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 18:37

Daar neig ik nu wel naar ja :))

Maar ben wel in mn eentje dan want ik ken niemand die heen wil met deze toegangsprijs :')

dalena

Berichten: 3180
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 18:45

Ik wil heel graag maar dan moet ik even goed sparen :')

Luxorvalkje
Berichten: 1947
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 18:12

Ik zou wel willen, maar ik kan het niet betalen

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 15:16

Ik ga woensdag naar Bobbejaanland :)) Ik ga naar Graspop volgende week en ons Airbnb ligt vlakbij Bobbejaanland en we gaan 1 dag voor het festival al heen. Dus komt perfect uit _O-