Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prugelpiet schreef:Ik ga niet op iemand specifiek reageren, daar heb ik gewoon geen zin in. Maar, moet dan alles altijd de grond in geboort worden?
Als je er niet was moet je je al helemaal schamen dat je er zo over praat.
Als je er wel was en het zielig vond: Was naar huis gegaan.
Echt niet iedereen is slecht voor zijn paarden, maar alleen het slechte word gezien en gepubliceerd.
Dat paard dat aan kop en staart werd opgetild; wat wil je anders? de brandweer bellen om te vragen of ze met de veetakel komen? Ja, dan heb je alle andere paarden overstuur.
Als een baby optillen? werkt niet, is een paard.
Vooruit slepen? Nee, werkt ook niet.
Paard moest in de benen, klaar. De manier waarop dat gebeurde is misschien niet de manier die iedereen aanstaat, maar in mijn ogen kon het niet anders.
cherell0 schreef:kunnen we stoppen met de discussie op dit topic ?![]()
ik en meerdere beginnen het nu behoorlijk afgezaagd te vinden , hier is het topic niet voor bedoelt .
alstublieft ga ergens anders discussiëren , alstublieft !![]()
![]()
ik wil gewoon plaatjes kijken van leuke beestjes die een mooi plekje hebben .
of plaatjes van de markt zelf (zonder tekst en uitleg over de omstandigheden)
geerke schreef:cherell0 schreef:kunnen we stoppen met de discussie op dit topic ?![]()
ik en meerdere beginnen het nu behoorlijk afgezaagd te vinden , hier is het topic niet voor bedoelt .
alstublieft ga ergens anders discussiëren , alstublieft !![]()
![]()
ik wil gewoon plaatjes kijken van leuke beestjes die een mooi plekje hebben .
of plaatjes van de markt zelf (zonder tekst en uitleg over de omstandigheden)
en geen plaatjes van een op de grond liggend paard...maar alleen gezonde dieren die er goed uitzien
Fotografie91 schreef:Mijn pony is al flink gewenten dik verwent natuurlijk haha
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1812851
cherell0 schreef:Fotografie91 schreef:Mijn pony is al flink gewenten dik verwent natuurlijk haha
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1812851
leuk topic , staat leuk voor de wagen .
ben niet zo bekent in de welshjes , maar staan ze van nature breed (afstand voor/achter been ) ?
was benieuwt (of licht het simpelweg aan de foto's) .
persoonlijk vind ik hem wel beter zonder je zus
cherell0 schreef:oke , apart .
nee dat snap ikneem aan dat ze er ook geen dressuur/spring concours mee gaat doen
Tendance schreef:En een goed sportpaard , dan is het maar net wat goed voor je betekent. Voor mij is een goed sportpaard een paard wat minimaal het Z kan bereiken en daar lopen er daar maar weinig van rond hoor.
We moeten wel realistisch blijven.
Ik snap best, dat er leuke paarden weg kunnen kopen, maar het is niet realistisch te denken, dat er meer goede sportpaarden, dan gemiddelde huis tuin en keuken paardjes staan.
Dat is niet erg, maar we moeten realistisch blijven.
princequillo schreef:[ Afbeelding ]
safina schreef:Wat vinden jullie er knap aan dan? Ik vind het lastig te beoordelen. Ik zie z'n benen niet eens. En ik kan de verhoudingen totaal niet inschatten met die foto. Ik kan hooguit constateren dat hij een apart kleurtje heeft, maar een kleurtje maakt een paard nog niet knap, toch?