purny schreef:Of je neemt een shuttlebusje die zet je voor je hotel af. Kost je 15 dollar per persoon enkele reis, maar je hebt geen gesjouw meer met je koffers.
Oh ja, die zie ik nu ook staan ja. Denk dat dat de beste optie is. Weet niet hoeveel zin ik heb om eindeloos te sjouwen met mijn koffer na een lange reis;)
Eigenlijk weet ik dat wel, daar heb ik geen zin in! Haha!
Alles bij elkaar gaat niet lukken of het wordt alleen maar racen.
, dus meteen in blinde paniek de dierenarts een appje gestuurd en gelukkig kan ik morgen nog terecht en zorgt hij voor een nieuw europees paspoort zodat ze alsnog gewoon mee kan.... Ik moet bekennen dat zulke dingen niet echt goed zijn voor mijn hart hoor.
Even de benen strekken, beetje rondkijken... 

)
): Hondje hoeft gelukkig niet in quarantaine... Ze moest alleen alle entingen hebben (oa rabiës) en een gezondheidsverklaring, de enting moest voor 1 Febr gebeurt zijn en de gezondsheidsverklaring mag niet ouder zijn dan 3 dagen. Dus straks om 9.30u naar de dierenarts met haar voor de gezondheidsverklaring en dan misschien even kijken of ze daar niet meteen een nieuw paspoort kunnen maken zodat ik vanavond niet nog een keer naar een dierenarts hoef. Vanavond zou ik eigenlijk naar mijn eigen dierenarts moeten en straks ga ik gewoon even naar een kliniek hier in de buurt omdat dat gewoon makkelijker is dan naar Someren te rijden (daar werkt mijn dierenarts/veearts).