Slechte ervaring Tunesie, Douz, Ranch Bedouin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muppett

Re: WAARSCHUWING Tunesie, Douz, Ranch Bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:51

OMG! Wat vreselijk!!! Dit slaat alles!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:51

Amy77 schreef:
[
Even heel zwart wit kun je het vergelijken met iemand die in een agressieve relatie zit, mishandeld wordt en steeds meer zn eigen grenzen gaat verleggen..dan zie je op een gegeven moment de dingen ook niet meer vanuit een gezond perspectief...terwijl je het mss diep in je hart heus wel weet..en daar hoopte ik op bij B haar posten..las dat op enkele stukjes ook terug en vond dat zeer netjes..maar het wordt ook net zo hard weer ontkracht en dat is zo zonde tegenover de dames die daar ellende hebben meegemaakt..

Dit was wat me eigenlijk ook opviel. Maar achterwege hield omdat ik me niet kan voorstellen hoeveel van de uitleg van Badouin te maken heeft met de Tunesische cultuur of het goedpraten van een dominante en agressieve relatie. Maar ik herken er zeker wel wat van.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:54

:wow:

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:54

:(:) Jeetje... Hier ben ik echt wel even sprakeloos van. Hoe reageerde Bedouin naderhand?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:55

tjees...... :\

inderdaad, hoe reageerde bedouin?
en wat is er daarna gebeurd? heb je de hele nacht daar gezeten? kon je gelijk de volgende dag weg?
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 06-08-12 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:55

lalalaa, jeetje meid, wat moet jij je onmachtig gevoeld hebben, ben je er snel weg kunnen komen daarna? Dikke knuffel voor jou.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:56

Wow, dit is wel heel heftig. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet zomaar overheen komt.

Ik mag toch aannemen dat dit de ervaring is waar maaikemuis het over had??
Of is er nog zo'n vergelijkbaar verhaal, van iemand die zich niet openbaar wil maken?

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:57

Klik even op haar topic, volgens mij kan ze hier nog niet reageren :)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:58

Jeetje, nou die laatste post. Bedouin! Als nu je ogen niet opengaan... Meid. Als je terug wilt naar NL PB-en!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:59

Hier val ik even stil van.
Lala: :(:)

Adorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:00

dit slaat echt alles, verschrikkelijk _-:( hoopt dat bedouin nu eindelijk inziet dat er iets goed fout zit ;(

knollentuin

en t wordt al erger... ik lees vanaf t begin mee en ik ben blij dat er iemand zn mond opentrekt om anderen te behoeden om hier te boeken ...
bedouin zal best slachtoffer zijn, je maakt mij niet wijs dat je op deze manier gelukkig kan zijn, er knaagt toch iets flinke gaten in je geweten lijkt me?
wat een beerput is dit, ik heb er geen woorden voor. ik geloof ook niet meer dat de waarheid in t midden ligt hier hoor, daar komen er veel te veel onafhankelijke verhalen voor naar boven, verbijstering heerst hier.
ik heb medelijden met de meiden die dit overkomen is en ik hoop , met heel mn hart dat er niet nog ergere dingen gebeurd zijn daar...
Laatst bijgewerkt door knollentuin op 07-08-12 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannanas

Allejezus.
Lalalaa. Wat moet jij een angst gehad hebben. In zo'n land dan met zo'n kerel in zo'n omgeving (woestijn).
Ik ben zeer zelfstandig en onafhankelijk en goed van de tongriem gesneden, maar in dit geval had ik mij ook geen raad geweten.
Rennen naar het feest en in het frans brabbelen om het huis van ***, en dan hopend dat je niet zo'n halvegare kerel treft.
Lijkt mij net zo'n verotte keuze als het jou leek.

Ik begrijp niet dat iemand die trektochten organiseert voor toeristen zo'n kerel kan zijn.
Dat moet toch op zijn minst iemand zijn met enigzins europese gedachten?
Iemand die zich aanpast aan de klanten, aan de vrijwilligers, aan de gasten.
Als we het dan niet over de sexuele intimidatie hebben, dan wel over de vurigheid van het ranzige spugen, exploderen en zelfs met een trouwring gooien. (ik vind dat trouwens een heel onzeker gebaar richting bedouin, dat je in een ruzie je grootste goed (je huwelijk) gaat zitten bepissen.)
Ik maak mij dan ook enigzins wel zorgen over Bedouin zelf, in zo'n relatie in zo'n land. Zo'n zelfstandige intelligente vrouw zou dat niet moeten pikken. Je verdient een open en lieve vent, die jouw en de gasten het naar hun zin wilt maken.

Een betrouwbaar persoon in ALLE situaties.
Zonder er zelf bij te moeten zijn om dit soort dingen te voorkomen.
Kom op Bedouin, je bent toch geen oppasser?

Bedouin, ik hoop dat je wijsheid kunt gaan vinden. Jouw droom wordt nu afgepakt door degene die je het meest zou moeten steunen.
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 07-08-12 00:05, in het totaal 3 keer bewerkt

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:03

Jeetje wat een verhaal. Ik denk dat het maar eens over moet zijn met meiden en vrouwen daar te laten werken...
Bedouin, ik heb respect voor de open discussie hier, maar als dit echt zo is dan zijn meiden daar niet veilig sls jij niet in de buurt bent van hen en je man.

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:03

Nou, voor degenen die nog twijfelden: het is wel duidelijk nu, hè? Er hoef niet meer gespeculeerd te worden over of, wanneer en hoe de situatie daar gaat escaleren, dat is dus gewoon al gebeurd. I rest my case.

Lalalaaa, ik wens je de kracht toe om deze vreselijke gebeurtenis een plaats te kunnen geven. :(:)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:05

Het ergste is nog, ze noemt dit deel 1, dit is dus nog niet alles..

Fee_

En dan is er nog 1 iemand die haar verhaal volgens mij niet wil delen. Toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Kwanyin

Jeetje. Als B. op de hoogte is geweest van het laatste verhaal, dan vind ik dat er geen enkel excuus meer is waarom ze niet heeft ingegrepen of waarom het überhaupt nog bestaat.
Je kan veel gooien op verhalen aandikken en overdrijven, maar je gaat mij niet wijsmaken dat dit ook maar een "slechte ervaring is die een iemand eens meemaakt waardoor die honderd positieve verhalen vergeten worden" .

Bedouin, ik hoop voor jou dat deze vrouw je dit verhaal nooit heeft willen vertellen en dat je dit nu pas voor de eerste keer hoort wat er toen gebeurd is. Want als jij op de hoogte was van zoiets, en je liet je man nog alleen bij westerse vrouwen, dan valt er niets meer recht te praten.

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:06

@ Lala: Sterkte :(:)

@ Bedouin: Hoe ga je dit goed praten..?

Niet, lijjkt me, want dit valt niet goed te praten. Ik weet niet hoe het rechtssysteem in Tunesie werkt maar hier in NL zou jij - na alle verhalen - mede verantwoordelijk worden gehouden.

Desty

Ik wil net als de meeste anderen toch even reageren.
Bedouin, ik ben eerlijk gezegd ontzettend benieuwd hoe hij jou 'versierd' heeft! (Het is privé en als je niet wil antwoorden snap ik dat volkomen.) Iemand zo verstandig, iemand met grootse plannen die zo'n man tegen moet komen en verder mee het leven in duikt. Je kan mij haast niet wijs maken dat hij het bij jou op een andere manier geprobeerd heeft!
Ik vind het voor beide partijen onwijs erg, en hoop het beste, al kun je aan wat er gebeurt is helaas niks doen.
Sterkte!

Jazzit

Lalalaa, wat ontzettend dapper dat jij hier reageert!

Wat een ellendige situatie om zo afhankelijk te zijn, en niemand die je te hulp kan komen...
(want bedouin houdt geen toezicht op haar gasten, maar laat haar 'beest' er zijn pleziertjes op uitleven).
De angst die je hebt doorstaan is niet te bevatten.

Ik had het gemakkelijk: ik had een telefoon, een GPS EN een steekwapen bij me.
Heb gelukkig alledrie niet hoeven gebruiken, maar ik herken wat jij zegt: de man van Bedouin is erg gevoelig, en pikt heel veel zaken op.
Ik weet 100% zeker dat hij heeft gevoeld dat het wel eens 'een zeer vervelende confrontatie' zou kunnen worden.
Had ik dat signaal niet uit kunnen zenden, dan had ik wellicht ook 'pech' gehad.

Maar jij zat daar zonder ook maar iets of iemand, bij een man die beresterk en geslepen is.
Ik kan hier wel om janken, en dat doe ik ook! Meid, wat en jij door een hel gegaan.

Met Bedouin lekker thuis op de bank, of wat ze zoal doet als haar man zijn lusten botviert
(of pogingen daartoe doet) bij mensen die in goed vertrouwen bij haar boeken.
Misschien zat ze wel mails te typen naar potentiele nieuwe 'klanten'?
(Of moet ik schrijven: potentiele nieuwe slachtoffers)

En nee, voor iedereen die het zich afvraagt:
dit is NIET de ervaring waar Maaikemuis het over had.
Die is minstens zo in-en-in-triest...

De vrouw in kwestie zal hier niet reageren, ik verzoek eenieder om dat te respecteren.
Laatst bijgewerkt door Jazzit op 07-08-12 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:08

OMG... :n
Sorry hoor maar hier valt geen punt meer aan te lu11en Bedouin. Al jouw vorige berichten met smoesjes en vingerwijzen naar je gasten schrijf je dus met de wetenschap dat dit heeft voorgevallen!!?! *totale verbijstering*

Ontzettend veel sterkte Lala, dit moet een werkelijk traumatische ervaring geweest zijn, ik hoop dat het uitspreken hier - ontzéttend dapper van je - je een stukje verwerking kan geven.

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:09

knollentuin schreef:
ik heb medelijden met de meiden die dit overkomen is en ik hoop , met heel mn hart dat er niet nog ergere dingen gebeurd zijn daar...
Die zijn er dus wel, zie maaikemuis een pagina of wat terug en Jazzit hierboven, maar die persoon wil dus niet met haar verhaal naar buiten treden. Hoe erg moet dat dan zijn, als het blijkbaar nog erger is dan wat lalalaa ons nu laat weten?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:10

Volgens mij (als ik alles goed heb gelezen) is dit de ervaring die door B. werd afgedaan als een 30-jarige single die de weg kwijt was en verkeerde signalen heeft afgegeven aan A.
Maar goed... worden niet alle pogingen tot verkrachting daar mee in de doofpot gestopt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:10

*raapt kin van de grond*
Dit topic krijgt opeens een hele aparte wending. :\