Wij waren met een klein groepje; 3 meiden, 3 jongens.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Serendipity1 schreef:Hee Laris, is iedereen weg? Gemeinde nu al leeg? Bizar zeg!
Morris, ik ga de 24e naar Flachau! Hopelijk is het dan qua sneeuw nog een beetje te doen. Ik ben er nog nooit geweest, hoe is het gebied?
Serendipity1 schreef:Hee Laris, is iedereen weg? Gemeinde nu al leeg? Bizar zeg!
Morris, ik ga de 24e naar Flachau! Hopelijk is het dan qua sneeuw nog een beetje te doen. Ik ben er nog nooit geweest, hoe is het gebied?
LarissaXX schreef:Alle vakanties klinken lekker, mooie foto's, top
Diel, vooral jouw foto's en verhalen, super leuk! We praten over facebook nog wel even in detail bij, haha. Maar goed dat je vooruit bent gekomen in het park etc.. denk dat je in die week meer park hebt gezien dan ik in de rest van het seizoen, haha. Ben echt heeel weinig park geweest helaas.
Ik ben vrijwillig een weekje uit de bergen weg, had het even helemaal gehad met de skischool, met Serfaus en met het feit dat opeens 6 van de mensen waarmee ik het meeste om ging vertrokken. 1 komt vrijdag terug, maar had geen zin om een week alleen in huis te zitten 's avonds, na een dag alleen boarden, want was sowieso vrij deze week.
Dus: spontaan besloten met 2 vrienden die naar huis gingen mee te rijden, en ''thuis'' is dus Wenen! Dus nu zaterdag tot morgenochtend Wenen, dan 2 dagen Graz en dan 2 dagen Saalbach en trein naar huis, om braaf zondag weer om 9 uur boven te zijn om een nieuw groepje te krijgen.
Wat een leven heb ik tochJullie succes met de heimwee naar de sneeuw...