Zo al even niet meer gereageerd hier maar wel braaf meegelezen en alle leuke jassen en broeken bekeken . Ik heb voor mezelf 4 lessen in zoetermeer afgesproken, 4x 1,5 uur, om beetje te wennen weer en m'n techniek beter te maken, dat kan wel weer fijn op de indoorbaan. Dus vanaf zaterdag mag ik komende weken lekker boarden . Zal dus ff mijn spullen opzoeken en dan kan ik ook ff een foto maken van mijn kleding en board voor jullie.
Vind het ook wel leuk om af te spreken om met een groepje te gaan boarden en misschien ff hapje eten daarna?? Zoetermeer of Velzen maakt mij niks uit, kan ook mensen op station ergens ophalen en weer terug brengen natuurlijk indien nodig .
Fantabulouss
Geplaatst: 22-11-11 22:56
Mijn brunotti jas (is in het echt nog feller en je ziet de rose streep beter)
Closeupje van de stof:
M'n broek van mountainpeak erg fijne broek..zit wat meer vorm in als de meeste broeken
Nu nog een helm en snowboots erbij vinden
Mitch_Beauty
Geplaatst: 22-11-11 22:58
Veel plezier met je lessen!
Zou wel prettig zijn als je mij zou kunnen ophalen van het station Hapje eten is wel gezellig ja! Moet natuurlijk nog wel even toestemming krijgen van mijn ouders om met die 'vreemde' bokkers mee te gaan haha
Als jullie me natuuurlijk mee willen hebben (loop hier een beetje mezelf uit te nodigen )
astriidj
Geplaatst: 22-11-11 23:15
Snowplanet/snowworld Zoetermeer gaat het voor mij niet worden helaas
DieL_Zor
Geplaatst: 22-11-11 23:29
Tof dat je gaat lessen Angelkiss Zie ook weer een leuke outfit voorbijkomen hierboven!
Wat meeten betreft...misschien handig om een lijstje te maken en te stemmen welke baan we heen willen? En dan moeten we natuurlijk ook een datumpje zien te prikken en dat is vrij lastig vaak in en rond december (bij mij in ieder geval wel )
Ik ben net nog in Zoetermeer geweest, mijn moeder heeft 8 jaar niet geskied en moest weer ff oefenen. Wij gaan een week, neem mijn dochter van dan 5,5 maand mee, heeft ook een skipakje in maatje 68 haha
Mitch_Beauty
Geplaatst: 23-11-11 09:40
.
Laatst bijgewerkt door Mitch_Beauty op 11-09-24 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuke jas Fantabulouss! Roze streepje maakt het helemaal af @astriidj Ik zie net dat wij heel dicht bij elkaar in de buurt wonen, aangezien ik ook in Venlo woon. Grappig!
HAHAHAHA oke ik ben zo'n sukkel Serieus, zowel het hotel waar ik ga werken, als ik kwamen er net achter dat ik de hele tijd dacht dat ik bij een ander hotel ging werken. Ik dacht dus dat ik hier heen ging... http://www.hotel-edelweiss.at/ Maar dat blijkt hierheen te zijn. http://mein-edelweiss.at/de/ Oke heel blond. Gelukkig maakt het mij vrij weinig uit waar ik terecht kom, maar oke!
hoe is de baan in sNowplanet (bij amsterdam)? ik vind zoetemeer echt saai..., landgraaf vond ik wel oke, nog wel een redelijke oke afdaling en een stoeltjes lift , botrop doen ze ook leuk alles incl dus groot feest was er ook met de studentactie. afdaling was oke alleen die lopende band terug was echt geen doen. ik kan niet meer boarden in verband met slechte knieen dus ga gewoon op de skies of blates. ski al vanaf me 3de ofzo (en dan 4-5 weken per jaar) dus tja, indoor is dan al gauw niet echt leuk. maar ben bang dat ik dit jaar niet veel meer ga krijgen (ivm geen vakantiedagen, nieuw werk in belgie) of winterberg moet goed besneeuwd raken.
bij ons zag het er ook nog erg groen uit (www.schneedorado.at) vanaf 8 dec gaan ze starten, zie het nog niet gebeuren.
vorige maand bij eindhoven ,centerparks zo'n baan geweest (montana) maar dat was 30 sec en je was beneden wel handig om te oefenen! bottrop ben ik ook geweest, maar vind ik niet meer echt de moeite waard om heen te gaan.