Wat wordt er geveild? • Fashion fotoshoot van +/- 2 uur bij Sceneline in Amsterdam of Rotterdam • 1 keer make-up • 1 keer haarstyling • 1 kledingwissel (eigen kleding) • 100 tot 120 foto's met Sceneline logo (300 x 450 pixels) op dvd in webresolutie • Optie om ter plaatse upgrades bij te boeken • Voor 1 persoon
Data Geldig tot 1 jaar na het sluiten van de veiling. Op basis van beschikbaarheid en in overleg met de aanbieder.
Let op: als hoogste bieder ben je verplicht het aangeboden arrangement in deze veiling af te nemen voor het door jou geboden bedrag.
Het winnende bod geeft recht op het arrangement voor het genoemde aantal personen. De enige extra kosten staan onder het kopje Exclusief. Alle genoemde bedragen in de veiling zijn inclusief BTW.
De biedingen bij deze veiling staan onder toezicht van notaris mr. Th.A. Ritsema van Nysingh advocaten – notarissen N.V. te Arnhem.
Ik heb gisterochtend in 1x voor 20,- entree voor 2 personen bij Spa Zuiver. Had mazzel, want meestal lukt het niet zo snel en zeker niet voor zo'n prijs!
Vandaag 2 kaartjes gekocht voor nederland tegen italie. Een vriendin van mij ook, maar helaas krijg je plaatsen toegewezen en zitten we dus niet bij elkaar. Ik denk dat de mannen maar bij elkaar moeten gaan zitten, dan vermaken wij ons ook wel
Van de week via VV een high tea gedaan bij strandpaviljoen Zoomers in Castricum voor 22 euro exl. veilingkosten voor 2 pers. Normaal kost het 21,50 p.p, ik vond het erg lekker en mooi zo op het strand, leuke tent ook, goed bevallen.
(alleen 21,50 p.p zou ik zelf nooit betalen, dat vind ik echt teveel geld.) Dus dit kwam mooi uit.
Silence
Ik heb van de week een weekendje Veluwe gekocht via vv. Was weer een flink koopje. Kost normaal €75 per nacht, ik heb vrijdag - maandag voor €55. Komt dan alleen de honden en daardoor eindschoonmaak bij, maar ben dan alsnog lekker voordelig uit want dat zou er normaal bij €75 per nacht ook nog bijgekomen zijn.
Ik probeer al de hele week te bieden op een dagcursus voor het BE rijbewijs, maar wil helaas nog niet echt lukken.. Hopen dat het me van het weekend of volgende week wel lukt.
Oh spannend _Cher, een vriendin en mij is het wel gelukt gelukkig. We hebben wel ook met elkaar meegeboden op het laatst, dat we m eventueel voor elkaar zouden winnen.
Ik heb van de week voor mijn ouders een b&b met welness in twente "gewonnen"
VC_Immortal
Geplaatst: 22-12-12 10:49
Hier nog een VV verslaafde!! Zo leuk en vooral spannend hihi
Dit jaar ben ik zelfs 8 dagen lang samen met mijn vriend naar de Algarve gegaan. Incl overnachtingen en 8 dagen lang een huurauto tijdens de bouwvak voor 600 euries (voor z'n tweetjes). De appartement was geweldig en zo'n 700 meter van een prachtig strandje.
Ook heb ik nog vaker meegedaan voor sauna dagen enz. Voor 21 euro (incl kosten vv) entree & dr Fish arrangement gewonnen bij lucaya in Oss (dikke aanrader).
Tanden bleken in Rotterdam voor 38 euries (incl kosten VV). Met een prachtig resultaat! Kappersbon voor € 10 en schoonheidsbon voor € 14
Motogp 2012 voor € 51 (2 personen) ipv € 92
Ik ga ook eens voor mijn E rijbewijs kijken!
Silence
Ik ben het e-rijbewijs ook in de gaten aan het houden
Inmiddels liggen er ook heel wat cadeautjes onder de kerstboom die van VV afkomstig zijn.
_xDyan
Geplaatst: 10-02-14 23:18
Lang niet meer gereageerd hier hihi, maar ik vroeg mij af of hier iemand de Holiday Hotelcheque heeft gekocht en hoe dat beviel. Ziet er zo mooi uit maar t lijkt te mooi om waar te zijn, zit hier een addertje onder het gras?