Klinkt als een geslaagde verjaardag ikkuh! Gefeliciteerd nog! En met dolfijnen zwemmen is wel een heel gaaf cadeau!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ponygekje21 schreef:Wat betalen jullie gemiddeld voor een vakantie naar turkijke 4 of 5 sterren all-in rond de 12 dagen? Ook kan ik niet veel vinden van last minutes..
ponygekje21 schreef:das niet duur.. is wel geen all in he? Ik had gedacht dat je eigenlijk op inet ook wel het een en ander van last minutes kon vinden voor volgende week te vertrekken ofso.. Naar schiphol zou ik nooit doen dat is me echt te last minute haha.
Janine1990 schreef:Ik heb wel eens gehoord dat wanneer je naar een luchthaven gaat, je meer korting hebt. Omdat beide maatschappijen het geld wel krijgen van de geboekte stoelen ook als ze leeg zijn, maar ze op deze manier extra geld in het laatje weten te krijgen. Maar minder dan 100 euro betalen doe je zeker niet.
Hoezo zou je geen tijd hebben? Als je vandaag begint met koffer pakken, en vrijdag alles bij elkaar hebt, ga je vrijdag weg en hang je wat rond op schiphol...