Heb er zo'n zin in....hoop alleen dat het weer een beetje meewerkt....Kou kan ik hebben, maar regen niet....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendietjuhhh schreef:Heeft iemand de aanbieding met gratis lunch en diner al gedaan? is het goed bevallen? hebben jullie lunch al voordat je naar disney gingen gereserveerd?
En was het eten lekker?
wendietjuhhh schreef:klinkt goed toch? maar je hebt niet gereserveerd voor lunch? wij hebben idd ook gereserveerd bij silver spur steakhouse en bij wersternrestaurant (bij hotel cheyenne)
wendietjuhhh schreef:Hihi zelfde smaak dus
maar iemand hier op bokt beweerde dat ze wel had geboekt voor lunch. maar als dit niet nodig is dan doe ik dat natuurlijk niet... maar zat jij ook in cheyenne? en hoe heb jij het gehad? was het je eerste keer disney?
krijg je trouwens je maaltijdvouchers bij aankomst? heb ik namelijk nu nog niet gekregen bij mijn ander vouchers.
wendietjuhhh schreef:wij zijn ook geen vroege eters en hebben 6 uur geboekt. erg vroeg voor ons. meestal tussen half 7 en 7. En de dag van aankomst vind ik het helemaal vroeg aangezien je ook al laat aankomt. Eigenlijk dus alleen maar eten die dag :s
ik ga voor het eerst... en ook nog eens met mijn vriendliefik ben 23 jaar. heb er ook echt zooooooooveel zin in...
wendietjuhhh schreef:haha maakt niet uit... nu ben ik laat met mijn reactie
ik ga met de auto pas om 8 uur 's ochtens weg uit oldenzaal (bij enschede). Dan is het zo'n 6 uur rijden maar we hebben natuurlijk ook nog pauze(s) tussendoor en de spits werkt in ons nadeel. Dus verwacht dat we een uur of 4 daar zijn (hoop ik).
hoe lang rij jij er altijd over? en vanaf waar
Siggislief schreef:Ik heb begrepen van een vriendin dat het 1 dag veelste kort is.
Wij gaan dus 4 dagen