London

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:40

Spirit schreef:
Ik vind Kettle chips zo lekker. Alleen die zijn in Nederland echt duur (en in België is het helemaal bizar).

Mijn favoriete chips. Die in die zwarte zak, met peper. :+:

Ik ben allang blij dat we die eindelijk hier hebben. Maar idd, best prijzig. Gelukkig maar. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:40

Ik vind die flesjes ook zo leuk :D Heb het groene flesje hier nu gewoon gewassen en voor de sier staan. Wil de andere kleurtjes ook nog :) heb deze meegenomen bij de Harvey Nichols Foodcoart. :+:

Ik vind die Foodcoarts ook zo geweldig he, in warenhuizen als Harrods en Harvey Nichols.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:41

Karin schreef:
Mijn favoriete chips. Die in die zwarte zak, met peper. :+:

Ik ben allang blij dat we die eindelijk hier hebben. Maar idd, best prijzig. Gelukkig maar. :D

Ik heb geloof ik alleen nog maar de witte op en de gele. :D

In Gent kost zo'n zak (waar echt niet veel in zit) gewoon ruim boven de twee euro, vind dat echt belachelijk en ik weiger het gewoon te kopen. :')
Ik ben alleen altijd te lui om in het weekend als ik in Nederland ben naar de AH te gaan voor een zak chips. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:43

Karin schreef:
Oh, Firefly! Die ken ik! Mooie flesjes! :j

Innocent vond ik ook zoiets typisch Brits. Dat wordt inmiddels ook in NL verkocht. :j

Het lijkt mij heerlijk om mijn auto bij zo'n enorme Tesco of Sainsbury's neer te zetten en dan twee of drie kratten vol te laden met spullen die we hier niet hebben of laaiend duur zijn. Zoals de Cadbury's Drinking Chocolate en de Green Tea with Apple & Pear van Twinings. 8-)

Ik zwéééér bij de innocent Veggie Pot. Zo lekker! Groentestoofpot die je 3 min. moet opwarmen. Lekker met naanbrood

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:44

*Zoekt supermarkt in de buurt die Firefly heeft
Ik weet zeker dat de AH het hier in het dorp niet heeft. En ik wil niet wachten tot ik weer in London ben, ik wil al die flesjes op rij :+

Innocent is ook geweldig! :D
Zie je, stiekem ben ik gewoon Brit :j ik verbaas me hier ook elke dag nu weer over auto's die het niet snappen >;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:44

Moet ik die flesjes opsturen? Ik wil het best kopen en drinken. Wordt wel op de lange termijn, ik ben een lui meisje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:45

Ik wil ze zelf ook graag drinken O:) heerlijk spul :D als ik geen winkel hier in de buurt kan vinden, geef ik een seintje :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:46

Tssss

Ik zal het eens halen van de week.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:47

Unwritten schreef:
Zie je, stiekem ben ik gewoon Brit :j ik verbaas me hier ook elke dag nu weer over auto's die het niet snappen >;)

Daar ben ik nog steeds niet van overtuigd, zelfs niet na 7 maanden Australië, anderhalve maand Nieuw-Zeeland en zeker vijftien bezoekjes aan de UK. :D

The right side is the right side. :D

Anoniem

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:48

Serieus, ik lag vandaag bijna onder een auto omdattie ineens van de andere kant kwam dan verwacht :=

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:49

Mij moesten ze na drie maanden in Australië nog steeds af en toe voor een auto wegtrekken omdat ik eerst links keek. :D

Gelukkig worden in Londen de toeristen bij zowat elke oversteek flink geholpen met die teksten op het wegdek. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:50

Wat ook echt Engels is nu (en eerst Nederlands was) Celebrity Big Brother. <3333

Onder anderen: Stephen Baldwin, Basshunter en Sisqo. :')

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:51

Basshunter? Is die niet Zweeds of gaat dit over een andere? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:52

Basshunter hoor je vaak op de radio in Engeland :D

Engelse bandjes zijn ook geweldig, of Engelse radio en muziek. Lekkere muziek die we hier niet hebben :D

Die teksten, daar let ik al niet eens meer op, ik steek zelfs door rood over op sommige plaatsen :+

www.springwater.nl *\o/* dat zit bij mijn werk, en ze hebben firefly volgens de website *\o/*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:55

Ik luister regelmatig naar BBC Radio 1 via internet. :j

Britse bandjes idd, ook zo geweldig. :j

Pff, het wordt echt weer eens tijd. Alweer een half jaar geleden dat ik in Schotland was en meer dan een jaar dat ik in Londen was. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:58

BBC Radio 1 is ook mijn favoriet. Heerlijke zender :)

Karin, ik was er afgelopen weekend nog, en ik wil eigenlijk het liefst zo snel mogelijk weer terug -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:59

Er zitten niet alleen Engelsen in. Ivana Trump is Amerikaans :')

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 00:00

Bij mij zijn de onthoudingsverschijnselen ook altijd het ergst als ik er net vandaan kom. :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 11:46

Nou je mist vandaag niks. Het is pisweer. Kútsamme

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 11:57

Hier ook.. :=

Het is alweer een week geleden, week geleden liep ik nu lekker Harrods onveilig te maken :Y) en de EAT er tegenover

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:00

Ik kom hier ook meelezen, als jullie dat goed vinden? :D

Ik ga 2 mei voor de tweede keer naar London. Samen met mijn ouders en zusje. Mijn ouders zijn dit jaar 25 jaar getrouwd, dus vandaar de vakantie :D

Ik ben zelf 2 jaar terug in London geweest, en echt ik wil elk jaar wel! Geweldig!!

We slapen in het Eurohotel. Iemand ervaring mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:02

Locatie is niet verkeerd, vlak bij Kings Cross, lekker centraal qua OV. Ben er zelf niet geweest, maar weet wel ongeveer de buurt :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:11

Unwritten schreef:
Hier ook.. :=

Het is alweer een week geleden, week geleden liep ik nu lekker Harrods onveilig te maken :Y) en de EAT er tegenover

heb je die chocolatepot van EAT wel eens gehad? Kost 1 pond en is heeeeeerlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:14

Nee nog niet :oo

Ik liep al wel te beweren dat EAT maar eens naar Nederland moest komen. Ik had zo'n pot soep, Pho soup oid. Heerlijk :9

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:19

Nog nooit gehad, ik neem altijd een sandwich en garnaaltjes en chocolatepot. Ik ben echt een gewoontedier, stom eigenlijk