Ik zou eigenlijk spaans gaan studeren maar ga misschien toch maar voor Italiaans, zeker gezien ik weer terug wil

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valeria schreef:Hier meld zich een volle italiaan;)
gaan als het allemaal meezit elk jaar naar italie sardinie om precies te zijn echt prachtig eiland!
dit jaar voor het eerst naar Bolsena bij het Bolsena meer geweest ook erg mooi!!
overigens spreek ik ook vloeiend italiaans;)
Babel schreef:Ik ben niet Italiaans maar heb wel een zware afwijking voor dat land. Ben van de zomer een weekje aan het Lago di Garda geweest en zodra mn vliegtuig landde had ik het gevoel dat ik thuis was. Het liefst zou ik morgen nog emigreren maar helaas wil mn vriend in Nederland blijven.
Italiaans spreek ik niet maar dankzij mijn grote liefde voor Italiaanse muziek ( o.a. Eros en Andrea maar vooral Laura) Kan ik wel redelijk wat verstaan. Ook ik krijg nu al weer heimwee nu ik er aan denk. Het eten, de mensen, de passie voor alles, de prachtige taal en natuurlijk het geweldige landschap. Mn vriend is er nog niet geweest en wil hem dit prachtige land heel graag laten zien.
IK WIL TERUG!!!
Dionne_Xx schreef:Ik ga elk jaar naar Porlezza, net over de grens bij Lugano.
Krijg voor m'n verjaardag het boek 'Italiaans voor dummies' eens kijken hoeveel ik daar van leren kan
Kun je ook italiaans spreken?
Cyntje schreef:NaNi schreef:Uhu, mij kan je een hele middag op pescatori zetten, en ik vermaak me wel hoor, in die straatjes en steegjes enzo![]()
Vorig jaar ben ik aan het Gardameer geweest, dat was ook leuk, maar het lago Maggiore is toch echt veel mooier
Ik ben echt helemaal idolaat van het Lago Maggiore
Wij gingen altijd naar Camping Isolino in Verbania en ik ben 1 keer op Orchidea geweest in Feriolo.
Ik vind Stresa ook helemaal geweldig evenals Palanza, prachtig daar
Ik heb nog een hoop mooie foto's die ik wel wil inscannen zodat we allemaal heimwee kunnen krijgen