Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjorsie schreef:Monastir is leuk, oud plaatsje, ze zijn er wel flink vrouwonvriendelijk in Tunesie dus daar moet je wel tegenkunnen, verder zou ik niet in een resort gaan want dan kan je hast niet van het park af, ik ben in Skanes geweest Hotel Saadia en het resort was prachtig hoor maar zodra je de poort uitliep stond je in de woestijn en kreeg je binnen 2 minuten een groep irritante arabieren achter je aan die je van alles proberen op te dringen, nu was ik samen met mijn zusje dus zonder manspersoon dus voor ons was het extra lastig, hostes raadde ons zelfs aan niet met de taxi weg te gaan omdat die nogwel eens crimineel kunnen zijn (ontvoering, overval enz) verder werden wij gewaarschuwd voor vals geld dus let goed op, we zijn 1 dag in monastir geweest, hier is het drukker en meer vereuropeesd, iets minder bedreigens zogezegd, al sleuren ze je soms haast hun winkel in om Real Gold te kopenik ga er zoals je misschien snapt nooit meer heen.
Devilish schreef:Help? Ik vertrek volgende week dinsdag samen met mijn vriend naar Tunesië en lees nu over prikken?
Zijn die verplicht? Voor het boeken hebben we al gekeken op de site van Arke of we prikken moesten halen maar daar stond niets op? Ook bij vrienden nagevraagd die vorig jaar geweest zijn maar die hebben geen prikken gehaald. Kan iemand mij hier meer informatie over geven? Alvast hartelijk bedankt want ik begin nu wel een beetje te stressen!
Devilish schreef:Help? Ik vertrek volgende week dinsdag samen met mijn vriend naar Tunesië en lees nu over prikken?
Zijn die verplicht? Voor het boeken hebben we al gekeken op de site van Arke of we prikken moesten halen maar daar stond niets op? Ook bij vrienden nagevraagd die vorig jaar geweest zijn maar die hebben geen prikken gehaald. Kan iemand mij hier meer informatie over geven? Alvast hartelijk bedankt want ik begin nu wel een beetje te stressen!
rosanne1988 schreef:lekker dan.... ik wist niks over die hepatitus etc.
wij zijn net terug uit tunesie, en gewoon tandjes gepoetst met kraanwater, in de woestijn geweest en iedere dag rauwkost gegeten.
blonde_007 schreef:sjorsie schreef:Monastir is leuk, oud plaatsje, ze zijn er wel flink vrouwonvriendelijk in Tunesie dus daar moet je wel tegenkunnen, verder zou ik niet in een resort gaan want dan kan je hast niet van het park af, ik ben in Skanes geweest Hotel Saadia en het resort was prachtig hoor maar zodra je de poort uitliep stond je in de woestijn en kreeg je binnen 2 minuten een groep irritante arabieren achter je aan die je van alles proberen op te dringen, nu was ik samen met mijn zusje dus zonder manspersoon dus voor ons was het extra lastig, hostes raadde ons zelfs aan niet met de taxi weg te gaan omdat die nogwel eens crimineel kunnen zijn (ontvoering, overval enz) verder werden wij gewaarschuwd voor vals geld dus let goed op, we zijn 1 dag in monastir geweest, hier is het drukker en meer vereuropeesd, iets minder bedreigens zogezegd, al sleuren ze je soms haast hun winkel in om Real Gold te kopenik ga er zoals je misschien snapt nooit meer heen.
Ik ben vorig jaar ook in Tunesië geweest, in hotel Saadia, maar wij hadden hierniet echt last van ???
Vond de mensen daar erg aardig , als was ik bijna verkocht voor 1000 kamelen![]()
Heb samen met mn zusje een buitenrit gemaakt in de woestijn van 3 uur, was ook super gaaf !!
Devilish schreef:Sjorsie, ik lees dat jij ook via Arke geboekt heb, in welk hotel/resort zaten jullie?
Was de transfer van 't vliegveld naar jullie verblijfplaats via Arke geregeld? Ik lees hierover niets in mijn reisdocumenten namelijk.
Ga anders toch zo maar even met Arke bellen.
Topaas schreef:Devilish schreef:Sjorsie, ik lees dat jij ook via Arke geboekt heb, in welk hotel/resort zaten jullie?
Was de transfer van 't vliegveld naar jullie verblijfplaats via Arke geregeld? Ik lees hierover niets in mijn reisdocumenten namelijk.
Ga anders toch zo maar even met Arke bellen.
Tuurlijk is dat geregeld. Op het vliegveld staat gewoon iemand van Arke te wachten. Als iedereen er is vertrek je met de bus naar je hotel.