prii schreef:14-23 juli ga ik naar Magrat de Mar
ik vertrek ook de 14e naar malgrat!!

heb ter helemaal zin in!!
hoe ga jij? bus/vliegtuig/auto?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prii schreef:14-23 juli ga ik naar Magrat de Mar
Calanddra schreef:We hebben onderhand elke (eurocamp) camping gehad in Spanje. Meestal gingen we een week naar Playa Bara en nog een week naar een andere camping. De afgelopen jaren gaan we alleen nog naar Playa Bara
xXLiekeXx schreef:DarkDreamer schreef:Wij gaan naar L'Estartit (Licht bij de Costa Brava, vlak bij Barcelona). Tis daar echt relaxed, en dr is een manege vlakbij dus ik vermaak me wel hoor.
We gaan daar naar een camping die nog net niet op het strand licht (Camping El Molino). Dus ook dat is fijn
.
Heb er echt zin in!!
Ik ben ook 2 x in L'Estartit geweest.
Ik heb toen ook gereden bij de manege. Daar liep toen ook nog een Nederlands meisje rond.
_Tessaa schreef:Calanddra schreef:We hebben onderhand elke (eurocamp) camping gehad in Spanje. Meestal gingen we een week naar Playa Bara en nog een week naar een andere camping. De afgelopen jaren gaan we alleen nog naar Playa Bara
Geweldige camping!
Calanddra schreef:@ _Tessaa: Ja haha
Al is het wel een stuk strenger geworden hoor. Overal staan van die bewakers, met name bij de uitgang richting het strand. Vriend van mn broer (half grieks) was 2 jaar terug ong. 10x gevraagd of hij wel op deze camping zat en waar hij dan zat etc
Weet nog dat de mensen die buiten de muren wonen hadden geklaagd of het geluid van spelsteentje (rummikub bijv. )echt erg.
Ook nog zoiets, aan het einde van de dag kwam een gezin met 2 kinderen op fietsen de camping binnen vanaf het strand. Ze mochten echter niet fietsen blijkbaar, dus de kinderen moesten afstappenecht flauw...maarja