? 
Montana(wat is je rl naam eigenlijk?) wanneer ga jij weer richting Cuba?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? 
Maar dan wil ik het ook meteen goed doen, dus van Oost naar West met een auto erbij
Zo te horen gaan jullie het erg leuk krijgen! Geweldig met een auto erbij, lekker rondrijden!
Da's namelijk omogelijk ja
Ik zou wel zoals eerder gezegd in dit topic, zeepjes en pennen ed om aan de mensen te geven. Cubanen zelf kunnen dit nauwelijks kopen (1 zeepje is ongeveer 1 maandsalaris voor ze) dus daar maak je ze erg blij mee!

Waren wel leuke paarden die er ook redelijk uitzagen.
Wel een ervaring zo langs de snelweg he?
Miss_Montana schreef:Grappig dat mensen over het algemeen eerst een klein beetje terughoudend zijn als ze erheen gaan maar als ze dan terugkomen helemaal dol zijn op het eiland!
).
!
(<-- een deel van) ons hotel
!), maar het is er helaas wel een-en-al verval
. Toch zie je wel duidelijk dat ze weer proberen om het allemaal op te bouwen.
. Wat we erg aandoenlijk vonden: op de trap van het Capitol kon je een foto laten maken; zo´n echt ouderwets zw/w fotootje waar je eeuwig voor stil moest zitten voordat de foto überhaupt gemaakt was
.
! Daarvoor werden we via een paar dubieuse straatjes mee naar een achterkamertje genomen
. Maar goed, we hebben nu een grote doos Cohiba´s die waarschijnlijk "van een vrachtwagen gevallen zijn
!"
. Dat hele communistische sfeertje is niet zo heel erg mijn ding
(het is wel communisme met een caribische flair
), maar ik vind het wel super dat ik het eens een keer zo heb meegemaakt
. 
TessaB schreef:Wat het weer makkelijker maakt de rest van de wereld te ontdekken
!