Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Megan_ schreef:Nu mijn laatste uurtje in Brisbane, want vertrek nu zuidelijke richting naar Coffs Harbour! Heb er al weer 2 weken op zitten, damn gaat dat snel zeg!!!
So funny! Surfers paradis is great!
En heb de timtams geproefd! Jammmmieeee
Ben benieuwd!
Vooral de tiamaria of de chili timtams. Mijn vriend's grote liefde is echter voor cherry ripes (chocoladereep met kersen/kokos vulling) en laten we ook de bundaberg rum niet vergeten. Als een cheesecake shop binnen geweest eigenlijk? Ook erg lekker
. Ik ga zo meteen je foto's even bekijken, ik krijg van je verslagen spontaan de kriebels om ook die kant op te gaan... Wij hebben nu mijn vriend's vader en zusje over uit Australie en mijn vriend's vader probeert ons wel over te halen om eens een vakantie in Oz te doen. Maar ja, mijn vriend heeft nog een heleboel Europa op zijn prioriteitenlijstje staan geloof ik
.
Krijg er steeds meer zin in nu ik jouw enthousiaste verslagen steeds lees! Oeh oeh oehhhhh t komt steeds dichterbij... laat maar komen die kerst
(mijn vriend en ik vertrekken 27 december, vandaar) 
Kom net uit de supermarkt vandaar!
een keer terug komen hahahaa!!!
. Volgens mijn bf is licorice all sorts van Daryl lee (spelling???) trouwens de lekkerste drop ooit ... moet jij als inwoner van het dropland natuurlijk eigenlijk even uitproberen, kan je me vertellen of hij gelijk heeft of niet
.
Nu we bij fam zitten ervaar je meer echt australisch leven, de eetgewoonten bijvoorbeeld. Zo anders
EveliNero schreef:Ik zit nu in Singapore. Vlieg vanavond om 8 uur naar Australie!! Zie je daar
Kan ik mijn bf nl heel gelukkig mee maken, een van de dingen die hij vreselijk mist uit zijn vaderland en die we hier echt niet hebben kunnen vinden
.
EveliNero schreef:Ik ben nu in Sydney! A.s maandag heb ik surfcamp en de maandag erna begint mijn Jilleroo & Jackeroo cursus!! 11 dagen cowboy leren zijn :p Dan krijg ik een certificaat en kan ik op andere farms werken!