Curacao.......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: Curacao.......

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 10:13

Ik ben in 2005 geweest en toen was Guus ook op Mambo met koninginnenacht. Plus dat hij met koninginnedag bij Wilhelminaplein Cafe liep en nog ff een paar nummers zong. Echt super leuk Haha!

Lisa_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:27

rowo schreef:
Klein curacao vond ik ook echt leuk..... alleen de bootreis was minder Misselijk

Ik verging de heenweg van de hoofdpijn Clown . Ik dacht heheh we zijn er. Krijg je nog zo'n heel verhaal te horen, mocht ik er nog niet af Slapen . De terug weg had ik nergens meer last van.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:53

Ik heb toen niet gekotst, maar ongeveer de helft van de boot wel. Terug weg had idd niemand ergens last van...

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 12:28

Wordt je hard van haha ! Geen dolfijnen gezein dan ?

rowo schreef:
Ik ben in 2005 geweest en toen was Guus ook op Mambo met koninginnenacht. Plus dat hij met koninginnedag bij Wilhelminaplein Cafe liep en nog ff een paar nummers zong. Echt super leuk Haha!

Ik heb Guus daar in 2003 gezein, haha geweldig he Haha! ! Al die Nedederlandse nummers !

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 14:26

Op de terug weg van Klein Curacao idd dolfijnen gezien. Ze zwommen met ons mee, echt prachtig was dat!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:40

rowo schreef:
Op de terug weg van Klein Curacao idd dolfijnen gezien. Ze zwommen met ons mee, echt prachtig was dat!

Mooi is dat he Ja! Ik heb ze vaak gezien idd in de zee.

corina_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:41

Lisa_vD schreef:
Aangezien we een heleboel willen doen, maar niet alles kan in de 7 hele dagen dat we er zijn. Wat moeten we volgens jullie absoluut doen ?

Ik ben ik juni naar Curacao geweest. Ik vind de stuisvogelfarm echt een aanrader. Ook is het erg leuk om s'avonds op Mambo Beach te eten. Je zit dan onder de palmbomen vlak aan zee terwijl de zon onder gaat met lekker loungemuziek op de achtergrond, echt super!! Pling
Verder vind ik het strand Porto Marie ook een aanrader. Echt heel gezelling. Het water is daar super helder. Je kunt heel ver de zee in en dan zie je nog steeds de bodem!! (dus ook zeer goed om te snorkelen) OK dan!

Ooooh......zat ik er nog maar. Iedere dag zon en 30 graden...heel wat beter dan in Nederland.

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:45

Ohh wat leuk! Haha! Ik ben er ook geweest Lachen Echt super daar Haha! Alleen wat wat minder was dat we de laatste 2/3 dagen k*tweer hadden, maarja verder wel super gehad daar! Haha! Ik PB je nog wel een paar foto's Knipoog

Lisa_vD schreef:
Uhm..
- dolfijnen zwemmen

Das zeker een aanrader Haha! Ik heb het ook gedaan was helemaal te gek Haha!

PabloM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:54

Ik heb niet alles gelezen (alleen pag 1) maar o,o,o,o, wat ben ik jaloers op allen mensen die daar lekker op vakantie gaan.
Zelf heb ik er 3,5 jr gewoond allen was ik nog maar een klein meisje (6-9jr). Vanaf mijn 17e ben ik weer een paar jaar achter elkaar daar op vakantie geweest. De laatste jaren komt het er helaas niet van maar zodra de mogelijkheid zich voordoet ga ik zeker een keer terug!!
Veel plezier voor degene nog nog gaan.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 12:32

Zoooo daar zijn we weer! Ben net 3 uur geleden geland en behoolijk brakjes Slapen Een heerlijke vakantie gehad, véél zon, één dag regen en súper bruin geworden Cool

Geloof dat ik eerst maar eens een uurtje op de bank ga liggen en dan hoop ik een beetje te zijn bijgekomen Haha! Foto's en een kort verslagje komen er natuurlijk aan Haha!

MayaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 13:56

Ik heb eindelijk ook mijn vakantie geboekt. Ik vertrek zondag 30 september naar curacao. Na al die ervaringen te lezen krijg ik er helemaal zin in. Het aftellen is begonnen.....

corina_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 18:06

Had net mijn broer aan de lijn die op Curacao zit. Hij zit op dit moment in een orkaan! Boos! Volgens hem waaide het nu nog niet zo heel hard en zou het allemaal wel meevallen.

Ik hoop voor de mensen die er nog naartoe gaan op vakantie dat het dan een beetje goed weer is, want lekker op het stand liggen was er de afgelopen dagen niet bij volgens mijn broer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 18:09

Mijn zus is een paar jaar geleden geweest ( Curacao & St. Maarten ) en ik ga zeker ook een keer na het zien van dr foto's en het aanhoren van dr verhalen Ja

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:49

Ik ben nu ook op curacao, die orkaan is gelukkig meegevallen... er is veel regen gevallen en het heeft hard gewaaid, maar ze hadden het erger verwacht...
Ik zou ook zo graag met de dolfijnen zwemmen, maar het is zo prijzig!! Word dat buiten het toeristen seizoen misschien beter?

Lisa_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:07

LittleAnn schreef:
Ik ben nu ook op curacao, die orkaan is gelukkig meegevallen... er is veel regen gevallen en het heeft hard gewaaid, maar ze hadden het erger verwacht...
Ik zou ook zo graag met de dolfijnen zwemmen, maar het is zo prijzig!! Word dat buiten het toeristen seizoen misschien beter?

Prijzig is het misschien wel. Maar zoiets doe je nooit weer en het is echt een geweldige ervaring. Ik heb het ook gedaan.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:14

LittleAnn schreef:

In curaçao is het nu geen hoogseizoen hoor! Dat is pas rondom de feestdagen. Het wordt dus ook niet goedkoper, en je moet het echt gewoon doen!! Het is een geweldige ervaring..

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 00:04

Het dolfijnenzwemmen is altijd dezelfde prijs, behalve in de local-weekenden... Maar dat is alleen voor locals en stagiaires Haha!