Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

rowo schreef:Klein curacao vond ik ook echt leuk..... alleen de bootreis was minder
. Ik dacht heheh we zijn er. Krijg je nog zo'n heel verhaal te horen, mocht ik er nog niet af
. De terug weg had ik nergens meer last van. 
rowo schreef:Ik ben in 2005 geweest en toen was Guus ook op Mambo met koninginnenacht. Plus dat hij met koninginnedag bij Wilhelminaplein Cafe liep en nog ff een paar nummers zong. Echt super leuk
! Al die Nedederlandse nummers ! 
rowo schreef:Op de terug weg van Klein Curacao idd dolfijnen gezien. Ze zwommen met ons mee, echt prachtig was dat!
! Ik heb ze vaak gezien idd in de zee. Lisa_vD schreef:Aangezien we een heleboel willen doen, maar niet alles kan in de 7 hele dagen dat we er zijn. Wat moeten we volgens jullie absoluut doen ?

Ik ben er ook geweest
Echt super daar
Alleen wat wat minder was dat we de laatste 2/3 dagen k*tweer hadden, maarja verder wel super gehad daar!
Ik PB je nog wel een paar foto's 
Lisa_vD schreef:Uhm..
- dolfijnen zwemmen
Ik heb het ook gedaan was helemaal te gek
Een heerlijke vakantie gehad, véél zon, één dag regen en súper bruin geworden
Foto's en een kort verslagje komen er natuurlijk aan

Volgens hem waaide het nu nog niet zo heel hard en zou het allemaal wel meevallen.
LittleAnn schreef:Ik ben nu ook op curacao, die orkaan is gelukkig meegevallen... er is veel regen gevallen en het heeft hard gewaaid, maar ze hadden het erger verwacht...
Ik zou ook zo graag met de dolfijnen zwemmen, maar het is zo prijzig!! Word dat buiten het toeristen seizoen misschien beter?
LittleAnn schreef:Ik ben nu ook op curacao, die orkaan is gelukkig meegevallen... er is veel regen gevallen en het heeft hard gewaaid, maar ze hadden het erger verwacht...
Ik zou ook zo graag met de dolfijnen zwemmen, maar het is zo prijzig!! Word dat buiten het toeristen seizoen misschien beter?