Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rowo schreef:Klein curacao vond ik ook echt leuk..... alleen de bootreis was minder
rowo schreef:Ik ben in 2005 geweest en toen was Guus ook op Mambo met koninginnenacht. Plus dat hij met koninginnedag bij Wilhelminaplein Cafe liep en nog ff een paar nummers zong. Echt super leuk
rowo schreef:Op de terug weg van Klein Curacao idd dolfijnen gezien. Ze zwommen met ons mee, echt prachtig was dat!
Lisa_vD schreef:Aangezien we een heleboel willen doen, maar niet alles kan in de 7 hele dagen dat we er zijn. Wat moeten we volgens jullie absoluut doen ?
Lisa_vD schreef:Uhm..
- dolfijnen zwemmen
LittleAnn schreef:Ik ben nu ook op curacao, die orkaan is gelukkig meegevallen... er is veel regen gevallen en het heeft hard gewaaid, maar ze hadden het erger verwacht...
Ik zou ook zo graag met de dolfijnen zwemmen, maar het is zo prijzig!! Word dat buiten het toeristen seizoen misschien beter?
LittleAnn schreef:Ik ben nu ook op curacao, die orkaan is gelukkig meegevallen... er is veel regen gevallen en het heeft hard gewaaid, maar ze hadden het erger verwacht...
Ik zou ook zo graag met de dolfijnen zwemmen, maar het is zo prijzig!! Word dat buiten het toeristen seizoen misschien beter?