Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tenminste in het weekend en kononinginnedag. Normaal loop ik ook maandags en dinsdags stage. Maar de praktijk wordt verbouwt dus jaa dan ben ik vrij
En op school viel ook van alles uit heerlijk zonnen dus
Dat wordt weer kroeg in kroeg uit haha 
zaira schreef:Kom er net achter dat mijn vriend nog een identiteitskaart heeft die tot 2010 geldig is. Das wel balen want ik wil eigenlijk wel graag naar Kroatie!!!!
Ik heb vandaag een camping gids gekocht van Zuid Europa en daar staat Kroatie ook bij. Wilde net naar een camping gaan zoeken. Balen zeg!!!!
(die mannen toch altijd met hun auto's) 
) 

Wij zijn een keer zover geweest dat we op de grens naar Bosnië stonden. Daar zijn we maar weer omgedraaid want dat is een dikke corrupte bende in dat land. Of je rijdt over een landmijn heen.. Wij zijn trouwens afgelopen jaar ook ergens heengereden naar een strandje bij een verlaten hotel. Wauw wat was dat een mooi strand zeg! En dat hotel was echt zeer angstaanjagend maar ook heel indrukwekkend. Het hele ding is in de oorlog gesloopt. Echt alles hebben ze eruit gehaald en vernield. We hebben een rondje door het ding gelopen. Je moest wél uitkijken waar je liep want echt veilig was het niet